به گزارش پارس به نقل از مهر، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب افزود: استقبال گردشگران و شهروندان از برنامه های مختلف برج میلاد تهران در ایام نوروز بسیار خوب بوده است و تا ششم فرودین ماه ۲۷۰ هزار و ۱۵۳ نفر از ویژه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برج میلاد تهران بازدید کرده اند. وی افزود: از این تعداد بازدیدکننده در حدود ۱۸۰۰ نفر را گردشگران خارجی پایتخت تشکیل داده اند که این گردشگران از کشورهای مختلف همچون تاجیکستان، فرانسه، افغانستان، ترکیه و… به کشورمان سفر کرده اند و بازدید از برج میلاد تهران را به عنوان یکی از مکان های گردشگری پایتخت در مقصد سفرهای نوروزی خود قرار داده اند.

مدیرعامل برج میلاد تهران در توضیح بیشتر برنامه های نوروزی این برج گفت: برنامه های مختلف همچون موسیقی محلی و بومی از اقوام مختلف همچون موسیقی سنتی و اصیل گیلکی، موسیقی جنوب، ایجاد فضای تفریحی و بازی برای کودکان، ایجاد فضاهای ورزشی، برگزاری مسابقات مختلف، شترسواری، کالاسکه سواری و… از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: غرفه سرای فاطمی از ۱۰ فروردین با نمایش داستان تصویری زندگی حضرت فاطمه (س) ، کتاب شناسی اهل بیت، سرای بازی وسرگرمی و ورزش، نمایش ماشین های کلاسیک، سرای خیریه بین الملل با حضور ۱۱۵ انجمن خیریه از دیگر این برنامه هاست. در سرای گردشگری نیز غرفه ترهان گردی با معرفی هفت مسیر گردشگری شهروندان را به تور تهران گردی می برد که سال گذشته هفت هزار نفر اعزام شدند و در غرفه آیین ها اقوام ایرانی نیز ۱۰ چادر عشایری به معرفی زندگی؛ غذا و پوشش اقوان ایرانی می پردازد.

هوشیار با تاکید بر این که همه برنامه ها با توجه به ایام فاطمیه و شادی حلال خانواده ها در نظر گرفته شده است، گفت: اجرای موسیقی های سنتی، فیکس پانتومیم و اکران چهار فیلم نیز از جمله برنامه هایی است که در کنار سایر برنامه های این ایام پیش بینی شده است.