به گزارش پارس به نقل از مهر، سرهنگ محمدحسین حمیدی اظهار داشت: بر اساس آخرین اخبار بارش برف در جاده های گیلان، سوادکوه و چالوس، قزوین، اصفهان، زنجان، چهارمحال بختیاری، مرکزی، کردستان، لرستان، تهران ، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، کرمان، سمنان، خراسان شمالی و یزد بارش برف ادامه دارد ضمن اینکه بارش باران در جاده های استان هرمزگان آغاز شده است.

وی ادامه داد: تردد در جاده های برفگیر تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی جلوگیری می کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به رانندگان هشدار داد از تردد های غیرضرور در جاده های کشور خوددداری کنند و در صورت ضرورت سفر همچنان تجهیزات ایمنی را به همراه داشته و از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.

حمیدی با اعلام اینکه محور رضوان شهر- بندرانزلی در استان گیلان از ساعت ۱۵ روز گذشته به علت بارش شدید برف مسدود شده است، گفت: محور تکاب- بیجار در استان کردستان و محور یزد- طبس به علت بارش برف و یخبندان سطح جاده مسدود است. ضمن اینکه محور دیهوک به کرمان در استان خراسان جنوبی از ساعت سه بامداد امروز به علت بارش شدید برف مسدود شده است.