به گزارش پارس به نقل از تسنیم، منابع خبری محلی در فلسطین گزارش دادند، وزیر جبهه داخلی رژیم صهیونیستی به جنبش حماس هشدار داد که در صورت عدم توقف حمله موشکی به سرزمین های اشغالی به نواز غزه حمله خواهند کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، منابع خبری محلی در فلسطین گزارش دادند که گیلعاد آردان وزیر جبهه داخلی اسرائیل در مصاحبه با رادیو اسرائیل اعلام کرد، جنبش حماس مسئول شلیک موشک به سوی سرزمین های اشغالی است.

وی در سخنانی فلسطینیان را تهدید به جنگ کرده و اعلام کرد که احتمال حمله نظامی به نوار غزه وجود دارد.

آردان همچنین گفت: به نظر می رسد که حماس تصمیم ندارد تا با عاملان شلیک موشک از نوار غزه به سوی سرزمین های اشغالی برخود جدی صورت دهد، بنابر این خود او مسئول شلیک این موشک ها است.

وی در پایان هشدار داد، در صورتی که شلیک موشک از نوار غزه به سوی سرزمین های اشغالی متوقف نشود رژیم صهیونیستی به زودی به نوار غزه یورش خواهد برد.

لازم به ذکر است که هواپیماهای جنگی رژیم اشغالگر یک فروند موشک را به یک موتورسیکلت در خیابان الصفطاوی در منطقه پر جمعیت شلیک کردند که منجر به زخمی شدن دو شهروند شد.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بامدادروز یکشنبه هفته جاری نیز دو بار به اهداف مقاومت واقع در مرکز و جنوب نوار غزه حمله کردند.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی همچنین به فاصله کمتر از ۱۰ دقیقه، سه فروند موشک به یک پایگاه وابسته به گردان های القسام در شمال اردوگاه النصیرات شلیک کردند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این دو حمله پس از آن صورت گرفت که مقاومت فلسطین یک خمپاره به شورای منطقه ای سدوت نیگف در النقب غربی شلیک کرد.