به گزارش پارس به نقل از اسکای نیوز، کارشناسان، آینده بسیار روشنی برای این نرم افزار پیام رسان پیش بینی می کنند و می گویند « تاک ری» قادر است با غول هایی همچنین وایبر و اسکایپ دست و پنجه نرم کند.

این اپلیکیشن که بر سیستم عامل آی اواس و آندروید کار می کند، می تواند پیام های متنی و صوتی و نیز پیام های حاوی عکس و ویدئو را بر بستر اینترنت و به صورت رایگان انتقال دهد.

در ارسال این پیام ها هیچ محدودیت حجمی وجود ندارد. با « تاک ری» امکان چت فردی و نیز چت گروهی (حداکثر تا ۲۵ کاربر) فراهم است.

یکی از مزیت های بارز این نرم افزار، کیفیت بسیار بالای صدا در گفت وگوها است، به طوری که توسعه دهندگان شرکت TiKL Inc که تولید این نرم افزار را برعهده دارند می گویند برقراری مکالمات کاملاً واضح بین کاربران این برنامه را تضمین می کنند.

آنها تاکید دارند که خواه این گفت وگوها بین دو کاربر صورت گیرد و خواه به صورت دسته جمعی و گروهی باشد، کیفیت صدا بسیار بالاست.

بر اساس این گزارش، « تاک ری» به طور کاملاً رایگان عرضه می شود زیرا نه تنها هیچ تبلیغاتی بر آن به نمایش در نمی آید بلکه به هنگام استفاده، تحت هیچ عنوان و بهانه ای از کاربر پول و هزینه ای مطالبه نمی شود.

نرم افزار یادشده با حجم ۱۶ مگابایت از فروشگاه گوگل پلی قابل دانلود است. « تاک ری» علاوه بر انگلیسی، از زبان های دیگری همچون عربی، فرانسوی، هندی و اسپانیایی نیز پشتیبانی می کند.

در حال حاضر « تاک ری» فقط ۵ میلیون کاربر آندرویدی دارد ولی این تعداد بی وقفه در حال رشد است.