به گزارش پارس ، دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و گزینش رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات غیر انتفاعی و عیر دولتی که بر اساس سوابق تحصیلی است اقدام نکرده اند مهلت ثبت نام و انتخاب کد رشته تحصیلی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ دی ما ه ۹۲ تمدید می شود.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که پیش از این در این گزینش ثبت نام کرده اند نیز می توانند علاوه بر انتخاب رشته های جدید نسبت به ویرایش کدرشته های انتخابی خود اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: تا صبح امروز پنجشنبه ۵ دی ماه ۹۲ تعداد ۲۲ هزار و ۹۶۹ داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب کد رشته اقدام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۲ ثبت نام کرده (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده اند) و همچنین متقاضیانی که در آزمون فوق ثبت نام نکرده اند می توانند در این مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند و با مراجعه به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی: www. sanjesh. org و پرداخت مبلغ ۳۵,۰۰۰ ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۵۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی (پذیرش با سوابق تحصیلی) کنکور سراسری ۹۲ برای پذیرش در بهمن ماه ۲۷۰ هزار نفر است که از این تعداد ۱۷۵ هزار نفر در رشته های پیام نور و ۹۵ هزار نفر در موسسات عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی پذیرفته می شوند.