به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار در یک منزل مسکونی حین طبخ نذری خبر داد.

سید جلال ملکی دراین باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه انفجار در منزل مسکونی در شهرری ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه ۹ را در ساعت ۱۷: ۲۱ روز گذشته یکشنبه به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک منزل مسکونی دو طبقه بود، افزود: اعضای یک خانواده مشغول طبخ نذری با چند اجاق گاز و سیلندر در حیاط خلوت این خانه بودند که نشت گاز از یکی از سیلندرها و رسیدن آن به شعله آتش سبب بروز انفجار در این خانه شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت چهار تن از اعضای این خانواده شامل پدر ۴۹ ساله، مادر۴۵ ساله، دختر۱۸ ساله و پسر ۱۲ ساله در جریان این حادثه خبر داد و گفت: عوامل آتش نشانی در نخستین گام همزمان با ایمن سازی محل و قطع برق و گاز منزل این چهار تن را در حالی که دچار سوختگی شده بودند از خانه خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با اشاره به انباشته شدن دود در طبقات این ساختمان افزود: پس از آن آتش نشانان حریق جزئی رخ داده در ساختمان را به طور کامل مهار و اطفاء کرده و پس از تخلیه کامل دود، در ساعت ۱۸ به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.