به گزارش پارس به نقل از شبکه ایران، شبنم مقدمی که این روزها در مجموعه تلویزیونی هفت سنگ به کارگردانی و نویسندگی علیرضا بذرافشان بازی می کند درباره نقش خود در این سریال بیان داشت: در سریال هفت سنگ تصویر کاملا متفاوت و حتی برعکس از یک زن را ارائه می کنم. مادری که منضبط، خانه دار و مهربان است و این تفاوت نقش برایم جالب به نظر می رسید.

شبنم مقدمی بازیگر سریال در حال تولید هفت سنگ درباره ویژگی این اثر گفت: به نظر من به کار بردن اصطلاح سریال شیرین برای نام بردن از ویژگی های این سریال درست است. متاسفانه مخاطب تلویزیون عادت کرده است که یا ملودرام هایی غمگین ببیند و یا از طرفی سطح آثار طنز به گونه ای باشد که ذائقه او را تنزل دهد. چراکه سال هاست ما دیگر شاهد مجموعه های طنز خوب در تلویزیون نیستیم. در حالی که می خواهیم با برنامه های ماهواره ای هم مقابله کنیم. بنابراین به سراغ خوراک هایی تصویری همچون ملودرام های اشک انگیز می رویم. در شرایطی که جامعه نیاز به خندیدن و شاد بودن دارد.

وی در رابطه با فضای کلی حاکم بر متن سریال و روابط میان کاراکترها افزود: نوعی از شیرینی و طنز لطیف در متن سریال هفت سنگ وجود دارد. همچنین این سریال بر روابط زیبای خانوادگی دست می گذارد که به نظر من می تواند مخاطب را جذب کند.

این بازیگر با اشاره به تفاوت نقش خود نسبت به آخرین تجربه تلویزیونی اش ادامه داد: « سقوط یک فرشته» آخرین سریالی بود که من در آن بازی داشتم و از تلویزیون به پخش رسید. در آن سریال نقش زنی رنجدیده و خشن را بازی می کردم. اما در سریال هفت سنگ تصویری کاملا متفاوت و حتی برعکس از یک زن را ارائه می کنم.

مادری که منضبط، خانه دار و مهربان است و این تفاوت نقش برایم جالب به نظر می رسید. امیدوارم که برای مردم و مخاطبان هم همین حس را به دنبال داشته باشد. چراکه من چندان در تلویزیون پرکار نیستم. البته یکی از دلایلش این بود که سال گذشته مشغول بازی در سریال جلال الدین بودم و فرصتی برایم باقی نمانده بود که بخواهم به ایفای نقش در کارهای دیگر بپردازم و از این طریق بتوانم با تماشاگران تلویزیون در ارتباط باشم.

مقدمی در پایان به ویژگی اپیزودیک و در عین حال دنباله دار سریال اشاره کرده و گفت: قصه این سریال طوری پیش می رود که مخاطب می تواند هر سه خانواده محوری داستان را به خوبی بشناسد، با آن ها آشنا شود. حال یا دوستشان خواهد داشت و یا نه از برخی رفتارهایشان ناراحت خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی « هفت سنگ» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی مجید مولایی در ۴۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می گذارد. این سریال کاری اپیزودیک است و داستان سه خانواده از نسل های مختلف و ماجراهای آنان را در بر می گیرد.