به گزارش پارس به نقل از شبکه ایران: پیمان معادی که حضورش در « اشباح» مهرجویی منتفی شده این روزها در حال نگارش فیلمنامه جدید خود است. این بازیگر و کارگردان سینما در تازه ترین پست خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام از نگارش فیلمنامه « تهرانجلس» خبر داده است.

« تهرانجلس» دومین فیلم بلند معادی بعد از « برف روی کاج ها» است. وی در مقام فیلمنامه نویس آثاری چون « آواز قو» ، « عطش» ، « کما» ، « کافه ستاره» ، « شام عروسی» و « برف روی کاج ها» را در کارنامه دارد.

این بازیگر علاوه بر حضور در مجموعه تلویزیونی عدالت کیفری (Criminal Justice) دو فیلم هالیوودی آخرین شوالیه ها (The Last Knights) و کمپ اشعه ایکس (Camp X-Ray) را آماده اکران دارد که در اولی با بازیگران سرشناسی چون مورگان فریمن و کلایو اوون همبازی بوده و در « اشعه ایکس» هم در کنار کریستن استوارت ستاره مشهور سری فیلم های بسیار پرفروش و موفق « گرگ و میش» ظاهر شده است.

معادی همچنین در جشنواره فیلم امسال نیز فیلم« ملبورن» را دارد که نخستین فیلم نیما جاویدی در مقام کارگردان است و نقش مقابلش را هم نگار جواهریان بازی کرده است. « ملبورن» درامی معمایی است که داستان زوجی جوان را روایت می کند که در آستانه سفر، ناخواسته درگیر ماجراهایی پیچیده می شوند.