به گزارش پارس به نقل از ایسنا، این تهیه کننده گفت: این مسابقه در ۲۶ قسمت تولید می شود که ۱۰ قسمت از آن پیش از نوروز به پخش می رسد و ۱۶ قسمت از آن نیز ویژه ی ایام عید خواهد بود.

محمدیان با اشاره به متفاوت بودن سری جدید « قوی ترین مردان ایران» گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه از رشته های مختلف ورزشی حضور خواهند داشت و پنج توانایی سرعت، قدرت، تعادل، استقامت و هوش مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

محمدیان امیری پیش از این گفته بود، ما اولین بار مسابقه « قوی ترین مردان ایران» را با راه اندازی انجمنی به همین نام در سال ۷۷ ضبط و تولید کردیم و سپس در سال ۷۸ این مسابقه از تلویزیون پخش شد. سپس از این طریق ورزشکاران قدرتی شناسایی شدند و مسابقات پرورش اندام در سری های بعدی این مسابقه پیگیری شد.

وی اظهار کرده بود، مسابقه « مردان آهنین» از روی « قوی ترین مردان ایران» کپی شد؛ مسابقه ای که مسؤول برگزاری آن نبودیم و چون حواشی زیادی به دنبال داشت مدیران تلویزیون تصمیم گرفتند از ادامه آن جلوگیری کنند. در این میان ما طرحی را به شبکه پنج با نام « قوی ترین ها» ارائه کردیم که آیتم های آن با هوش، سرعت، تمرکز و قدرت افراد تناسب دارد.

  پیش از این خبر تولید برنامه ی « قوی‏ ترین زنان» نیز به تهیه کنندگی امیریان در برخی رسانه ها منتشر شده بود که در پی آن شبکه تهران خبر تولید این برنامه را نادرست خواند.