اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

اکران «مست عشق» یک هفته به تعویق افتاد؛ اکران هفته اول اردیبهشت

فیلم مست عشق اثری به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی محصول مشترک ایران و ترکیه است که اکران آن از ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در سینماهای ایران و ترکیه آغاز خواهد شد. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم مست عشق و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم مست عشق منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم مست عشق چه کسی است؟

کارگردان فیلم مست عشق حسن فتحی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم مست عشق چیست؟

فیلم مست عشق برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم مست عشق چیست؟

پارسا پیروزفر و شهاب حسینی و بازیگران ترکیه‌ای مانند بنسو سورال در نقش مریم، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون و ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر بازیگران فیلم مست عشق هستند.

مشخصات فیلم مست عشق

مست عشق
کارگردانحسن فتحی
نویسندهحسن فتحی
فرهاد توحیدی
تهیه کنندهمهران برومند
موسیقیفاهیر آتاک اوغلو
ژانردرام تاریخی عاشقانه
شرکت‌های تولیددیجیتال داناتلار
سیماریا
تاریخ‌های انتشار
۲۹ فروردین ۱۴۰۳
مدت زمان
۱۱۳ دقیقه
توزیع‌کننده
فیلمیران
کشور
ایران
ترکیه
زبان
فارسی
ترکی استانبولی

لیست بازیگران فیلم مست عشق

بازیگرنقش
پارسا پیروزفرمولانا
شهاب حسینیشمس تبریزی
بوراک توزکوپارانسلطان ولد
بوران کوزومعلاءالدین
هانده ارچلکیمیا خاتون (دختر مولانا)
بنسو سورالمریم
سلما ارگچهمسر مولانا (کِرّا خاتون)
حسام منظورحسام‌الدین چلبی
ابراهیم چلیک‌کولاسکندر
خالد ارگنچ

بازیگران فیلم مست عشق

عوامل فیلم مست عشق

  • کارگردان:حسن فتحی
  • نویسنده:حسن فتحی، فرهاد توحیدی
  • تهیه کننده: مهران برومند
  • موسیقی: فاهیر آتاک اوغلو
  • موسیقی تیتراژ: علیرضا قربانی
  • مدیر صدابرداری: علیرضا علویان
  • مترجم فیلمنامه: نفیسه لاله
  • رنگ شناس: هوتن حق شناس و مانا محمدطاهر
  • آهنگساز: فاهیر آتاک اوغول
  • تدوین: جیدا کاراقول و دیلبر کویونجو
  • دستیار فیلمبردار: عارف جان کوجا و موجایت کیلیچ
  • دستیار نورپردازی: سید اوزدن
  • دستیار کارگردان: گیزم کاراجا و سوال سنر
  • جانشین تهیه کننده: شهرام زاهدی
  • سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی
  • مدیر فیلم برداری: مرتضی پورصمدی
  • مدیر تولید: تولگا توسون
  • مدیر هنری: نیلوفر چامور
  • طراح گریم: ایمان امیدواری
  • دستیار اول و مدیر برنامه ریزی: فاتیح کجا
  • طراح جلوه های ویژه میدانی: آیتکین یالچین
  • طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش

معرفی حسن فتحی کارگردان فیلم مست عشق

حسن فتحی یکی از مهم‌ترین فیلمسازان و سریال‌سازان ایرانی است که آثار ماندگار او در سینما و تلویزیون و نمایش خانگی طرفداران بسیاری دارد. از آخرین ساخته او یعنی سریال جیران یک سال می‌گذرد. سریال جیران از فیلیمو پخش شد و طرفداران بسیاری داشت و نشان داد فتحی علاقه بسیاری به قصه‌های تاریخی دارد چرا که او پیش از جیران نیز با ساخت سریال‌های مدار صفر درجه، شهرزاد و پهلوانان نمی‌میرند علاقه خودش به فرهنگ غنی و تاریخ پر افتخار کشور نشان داده است. حالا مست عشق بعد دیگری از علاقه فتحی در تصویرسازی از شخصیت‌های تاریخی را نشان می‌دهد که می‌تواند نقطه عطفی در کارنامه کاری این کارگردان باشد.

همانطور که بالاتر هم گفتیم فیلمنامه این اثر را احسان جوانمرد نویسنده سریال جیران با همکاری فرهاد توحیدی فیلمنامه‌نویس قدیمی و مطرح سینمای ایران بر عهده گرفته است.

معرفی فرهاد توحیدی نویسنده مست عشق

«هسته اصلی این فیلم ایرانی است. نویسنده و کارگردان ایرانی دارد و در واقع مولفین فیلم ایرانی هستند. حتی آهنگساز آن هم ایرانی خواهد بود. فیلمنامه این اثر با نگاه ایرانی نوشته شده و در فیلم به صراحت به اصلیت ایرانی مولانا اشاره می‌شود. اما در این فیلم به دلیل اینکه به طور مشترک ساخته می‌شود ما فقط به به یک بازار توجه نمی‌کنیم. مولانا در ترکیه از قداست خاصی برخوردار است و این فیلم مخاطبان بسیاری در ترکیه خواهد داشت؛ بنابراین این اثر برای آنها هم اهمیت دارد و جذاب خواهد بود. ما چاره‌ای نداریم جز اینکه در جمع عوامل و بازیگران فیلم ترکیب بین‌المللی داشته باشیم. اما مسئله اینجاست که خیلی‌ها فکر می‌کنند با واگذاری یک نقش به بازیگری اهل ترکیه نقش مصادره می‌شود؛ مگر زمانی که مصطفی عقاد در فیلم محمدرسول‌الله یا در عمر مختار آنتونی کویین را برای بازی در نقس حمزه عموی پیامبر یا عمر مختار انتخاب کرد، معنی‌اش این بود که این شخصیت‌ها توسط آنتونی کویین مصادره شده‌اند؟ این بازیگر در آن فیلم‌ها دیگر آنتونی کویین نیست؛ بلکه در هیبت عمر مختار یا حمزه درآمده است.»

معرفی فیلم مست عشق

فیلم مست عشق ساخته حسن فتحی یکی از مهم‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر است که حاشیه‌های زیادی در اطراف آن شکل گرفت و حالا بعد از چند سال رنگ پرده دیده است. یکی از پروژه‌های مهم و بین‌المللی سینمای ایران درباره شخصیت محبوب عارفان و صالحان مولانا جلال‌الدین محمد بلخی.

حواشی فیلم مست عشق تمامی ندارد! از فتوای مراجع قم برای جلوگیری از ساخت این فیلم گرفته تا ناتمام ماندن فیلمبرداری و دعواهای سر حق پخش آن همگی مشکلاتی‌ست که پیش پای پخش این فیلم (سریال) قرار دارد. چند ماهی ‌می‌شد که دعوا بین سرمایه‌گذار ایرانی و سرمایه‌گذار ترک این فیلم بالا گرفته بود و بیانیه‌های رسانه‌ای این دو و کارگردان فیلم از درگیری نگران‌کننده‌ای خبر می‌داد. اما به تازگی تهیه‌کننده ایرانی سریال خبر از حل شدن مشکلات این فیلم داد و گفت با همکاری وزارت خارجه، تمام حق این فیلم به تهیه‌کننده ایرانی واگذار شده است.

حسام منظور در فیلم مست عشق

خلاصه داستان فیلم مست عشق

همانطور که در طول زمان تولید و پس از آن از سوی رسانه‌ها اعلام شد فیلم مست عشق درباره زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی از بزرگان سده خود بود که با شمس تبریزی آشنا شده و سیر مراحل عرفان و سلوک را طی می‌کند. مست عشق چگونگی رسیدن این دو یار به یکدیگر و سرگذشت آن‌ها را سوژه کرده است. با فیلمنامه‌ای از احسان جوانمرد و فرهاد توحیدی که در طول ساخت مشورت‌های بسیاری از مولوی شناسان برجسته از جمله دکتر محمدعلی موحد دریافت کردند و تلاش شده است تا داستان بسیار به واقعیت نزدیک باشد.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا را به تصویر میکشد. در واقع در فیلم مخاطب ۵ سال از زندگی مولانا را تماشا می‌کند و در این ۵ سال اتفاق‌های زیادی در زندگی این عارف بزرگ می‌افتد.

تاریخ اکران مست عشق

انتشار مست عشق از ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ توسط فیلمیران در سینماهای ایران و ترکیه آغاز خواهد شد.

حاشیه های فیلم مست عشق حسن فتحی

  • ۲۴ شهریور ۹۸ اعلام شد قرار است داستان زندگی شمس و مولانا ساخته شود. اثری به نام «مست عشق» که حسن فتحی آن را کارگردانی کرده و مهران برومند تهیه کنندگی این پروژه سینمایی را برعهده داشت. گفته می‌شد که قبل از شروع فیلمبرداری، حدود ۳ سال برای این پروژه زمان گذاشته شده است.
  • در تاریخ ۱۶ مهر ۹۸ فیلمبرداری ‌مست عشق‌ شروع شد و پس از آن همایون شجریان و سهراب پورناظری به‌عنوان خواننده و آهنگساز این فیلم معرفی شدند.
  • در یک اتفاق عجیب کمتر از سه ماه بعد یعنی اوایل دی ۹۸ اعلام شد که فیلمبرداری این اثر سینمایی رو به پایان است و احتمالا در سال ۱۳۹۹ به صورت بین‌المللی اکران شود.
  • اواخر تابستان ۹۹ برخی عوامل سریال از بدقولی سازندگان اثر خبر دادند.
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۹، سهراب پورناظری سازنده موسیقی این فیلم از نیمه‌کاره ماندن فیلم حسن فتحی خبر داد و اعلام کرد که این فیلم رها شده و به مرحله پایانی نرسیده است.
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹‌، ویدئویی تازه از سکانس‌های تازه ‌مست عشق‌ منتشر شد و از قول روابط‌عمومی سرمایه‌گذار ترک فیلم اعلام کرد که تدوین نهایی فیلم حسن فتحی به پایان رسیده و در آذرماه همان سال و هفته جهانی مولانا این فیلم پخش جهانی خواهد شد.
  • حرف‌ها حکایت از شروع اکران بین‌المللی داشت و تقریبا ‌مست عشق‌ آماده این اکران بود، اما از همان زمان صحبت‌های متناقض عوامل دو طرف (ترک و ایرانی) شروع شد. همه نگاه‌ها به سمت سرمایه‌گذارن می‌رفت که می‌خواستند تغییراتی را در فیلم بدهند، همان زمان حسن فتحی واکنش تندی به این ادعاها نشان داد. او برای توضیح بیشتر یک فایل صوتی منتشر کرد و در آن گفت: «هرگونه دخل و تصرف در تدوین و امور فنی فیلم بدون اطلاع و هماهنگی و اجازه از کارگردان و تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار ایرانی فیلم فاقد وجاهت اخلاقی و حرفه‌ای و واجد پیگرد قانونی است. حدود ۸ سکانس مهم این فیلم هنوز فیلمبرداری نشده است. امیدواریم طی ۲ ماه آینده فیلمبرداری این سکانس‌ها انجام شود. درباره علت به تاخیر افتادن فیلمبرداری سکانس‌های باقی‌مانده علاوه‌بر اختلافات مالی بین سرمایه‌گذار ایرانی و ترکیه‌ای، شیوع بیماری کرونا نیز بسیار موثر بوده است.»
  • سازندگان این اثر بعد از بیانیه‌ها چندماه سکوت کردند، اما پخش چند تیزر در یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان که خبر از سریال مست عشق می‌داد، دوباره حاشیه‌هایی را برای این فیلم به وجود آورد. سرمایه‌گذار ترکیه‌ای فیلم در پاسخ به رسانه‌ها اعلام کرد که تدوین و مراحل فنی این فیلم به پایان رسیده و با توجه به‌عدم اقدام طرف ایرانی برای اکران، قرارداد پخش سریال مست عشق با این شبکه ماهواره‌ای بسته شده و این روزها دوبله فارسی درحال انجام است تا پخش آن آغاز شود.
  • در شهریور سال ۱۴۰۰ خبر از توافق بین دوطرف آمد و خبر رسید که در‌نهایت با پیگیری‌های حقوقی انجام‌شده از طرف ایران این مشکل برطرف شده است. مهران برومند، تهیه‌کننده ایرانی این فیلم همان زمان گفت: «اختلاف‌نظری که درباره میزان سهم مالکیت فیلم سینمایی مست عشق میان تهیه‌کنندگان ایرانی و ترک بروز کرده و موجب توقف ادامه‌ تولید و آماده‌سازی و اکران فیلم شده بود با کمک‌های ارزشمند وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سرکنسولگری ایران در استانبول حل‌وفصل شد. بنابراین با انتقال صددرصد مالکیت فیلم به طرف ایرانی تمام راش‌های مست عشق به تهیه‌کننده ایرانی تحویل داده شده و به‌زودی فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده آغاز می‌شود و مراحل فنی آماده‌سازی فیلم پیگیری خواهد شد و مست عشق تا پایان سال آماده نمایش خواهد بود.»
  • پروژه سریال ۶۰ قسمتی «مولانا» براساس رمان «جلال‌الدین محمد رومی» نوشته بهمن شکوهی توسط فرهاد توحیدی در مرحله نگارش فیلمنامه است تا به‌عنوان پروژه مشترک در آینده نزدیک تولید شود.
  • در حالی که تصور می‌شد مست عشق حواشی را پشت سر گذاشته و بزودی اکران خواهد شد، یک جدایی غافلگیرکننده این فیلم را دوباره در کانون توجهات قرار داد. شامگاه دوشنبه اول آذرماه سال ۱۴۰۰، همایون شجریان و سهراب پورناظری در بیانیه‌ای از کناره‌گیری خود خبر دادند. پس‌از اعلام این دو هنرمند، مهران برومند تهیه‌کننده فیلم نیز اعلام کرد که خواسته شجریان غیرمعقول نیست و آنچه ما می‌خواستیم هم غیرمعقول نبود

پوستر فیلم مست عشق

به زودی اضافه می‌شود…

تیزر فیلم مست عشق

به زودی اضافه می‌شود…

موسیقی و ویدیو کلیپ مست عشق علیرضا قربانی

  • شعر: مولانا
  • خواننده: علیرضا قربانی
  • آهنگساز: حسام ناصری
  • میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد
  • تدوین: کیومرث بیک زند

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را
تو مرا گنج روانی چه کنم سود و زیان را

نفسی یار شرابم، نفسی یار کبابم
چو در این دور خرابم، چه کنم دور زمان را

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را
تو مرا گنج روانی چه کنم سود و زیان را

چه خوشی عشق چه مستی، چو قدح بر کف دستی
خُنُک آنجا که نشستی، خُنُک آن دیده جان را

ز تو هر ذره جهانی، ز تو هر قطره چو جامی
چو ز تو یافت نشانی، چه کنم نام و نشان را

مرده بُدم زنده شدم، گریه بُدم، خنده شدم
دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

ز همه خلق رمیدم، ز همه باز رهیدم
نه نهانم نه پدیدم، چه کنم کون و مکان را

ز وصال تو خمارم، سر مخلوق ندارم
چو تو را صید و شکارم، چه کند تیر و کمان را

نوازندگان تصنیف مست عشق:

  • سه تار: هومن مهدویان
  • کمانچه: سامان صمیمی
  • کاوال: فردین لاهورپور
  • دف و بندیر: ذکریا یوسفی
  • گیتارباس: دارا دارایی
  • سازهای الکترونیک: حسام ناصری
  • همخوان: نگین گودرزی، شقایق صادقیان، طناز اسدالهی، ذکریا یوسفی
  • ضبط : استودیو نُواک
  • طراح کاور: محمد یعقوبخانی

اکران «مست عشق» یک هفته به تعویق افتاد

در اطلاعیه روابط عمومی «مست عشق» آمده: «به آگاهی علاقه‌مندان فیلم سینمایی «مست عشق» می‌رساند به علت بروز برخی مشکلات فنی در فرآیند آماده‌سازی فیلم سینمایی «مست عشق» و ضرورت حفظ کیفیت مورد نظر سازندگان، اکران فیلم با هماهنگی مدیر محترم اداره نظارت سازمان سینمایی و دبیر محترم شورای صنفی اکران، با یک هفته تأخیر از تاریخ پنجم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

امیدواریم آنچه به شما ملت عشق تقدیم می‌گردد، درخور نگاهتان باشد. شایسته ذکر است خرید بلیط از روز یک‌شنبه دوم اردیبهشت امکان‌پذیر خواهد بود.»

بیوگرافی بازیگران فیلم مست عشق

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر، مترجم، نمایشنامه‌ نویس و نقاش ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران است که از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نمود. او دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری در آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان است. از جمله افتخارات او می توان به نامزدی دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم مهمان مامان اشاره کرد.

از جمله آثار او می توان به بی حسی موضعی، زندگی جای دیگری است، اعتراض، گلن گاری گلن راس، اینجا بدون من، شکاف، اسب حیوان نجیبی است، وقت چیدن گردو‌ها و شیدا اشاره کرد.

پارسا پیروزفر

شهاب حسینی

سید شهاب حسینی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده ایرانی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است.

تحصیلات دانشگاهی شهاب حسینی در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. وی کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی در رادیو آغاز کرد و سپس در برنامه‌ ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد.

شهاب حسینی در چند برنامه دیگر هم مانند به رنگ صبح و سایه روشن به عنوان مجری حضور داشت و با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. او در سال های بعد نیز به فعالیت در زمینه بازیگری و اجرا ادامه داد. شهاب حسینی به واسطه نقش آفرینی در فیلم های سینمایی واکنش پنجم، شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت. او در سال ۱۳۸۶ برای ایفای نقش در فیلم محیا، از جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و در سال ۱۳۸۷ در جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

شهاب حسینی همچنین به واسطه نقش آفرینی در فیلم های پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود. جدایی نادر از سیمین از دیگر آثار برجسته او در عرصه بازیگری است که مورد توجه منتقدین و مردم قرار گرفت. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص دهد.

از جمله فعالیت های هنری اخیر شهاب حسینی می توان به کارگردانی و اجرای برنامه همرفیق در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد.

شهاب حسینی

هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر و مدل اهل ترکیه در 24 نوامبر سال 1993 (3 آذر 1372) به دنیا آمد‌. او بازیگری را از سال 2012 و سریال تاتار رمضان (Tatar Ramazan) شروع کرد و سپس با ایفای نقش در سریال چکاوک (Çalıkuşu) توانست توجه‌ها را به خود جلب کند و سرانجام در سریال دختران آفتاب (Güneşin Kızları) معروف شد. هانده ارچل در سال 2016 مقابل بوراک دنیز اولین بازی خود به عنوان نقش اول را در سریال عشق حرف حالیش نمیشه تجربه کرد. او سپس در سریال‌های مروارید سیاه (Siyah İnci)، حلقه (Halka)، عزیزه (Azize) و تو درم را بزن (Sen Çal Kapımı) را بزن حضور داشت. این هنرپیشه تنها یک فیلم به نام مست عشق به کارگردانی حسن فتحی بازی کرده است و اکنون در سریال ترکی شخصی دیگر نقش اصلی را ایفا می‌کند.

هانده ارچل

حسام منظور

حسام منظور متولد 1359، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال 1382 آغاز کرده و تاکنون در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی طلاخون، تلفن همراه رئیس جمهور ، شماره 10 و مجموعه های تلویزیونی بانوی عمارت، روزهای بی قراری، نجلا 1 و 2 حضور داشته است.

حسام منظور

ابراهیم چلیک‌کول

ابراهیم چلیکول یک بازیگر، مدل و بسکتبالیست ترک است که در تاریخ 14 فوریه 1982 به دنیا آمد. نام خانوادگی مادرش “Pomak” است که ریشه در یونان دارد و خانواده پدری‌اش اهل عربستان هستند. او از دوران نوجوانی به عنوان مدل فعالیت می‌کرد، اما زندگی هنری او پس از ملاقات با “عثمان سیناو”، تهیه‌کننده ترک، تغییر کرد.

او برای اولین بار در سال 2008 در سریالی به نام “پارس: راوی” (Pars: Narkoterör) به بازیگری پرداخت. تا سال 2012، او به عنوان یک بازیگر سریالی در تلویزیون مشغول به کار بود و همچنین در فیلم سینمایی هزینه‌بر “فتح 1435” (Fetih 1453) که دربارهٔ فتح شهر استانبول در سال 1453 است، در نقش اصلی حضور داشت.

همچنین در همین زمان، در سریال “عفت” (Iffet) نیز فعالیت می‌کرد. در طول بازی در این سریال، رابطهٔ عاشقانه‌ای با بازیگر زنی به نام “دنیز چاکر” داشت که پس از پایان سریال در حدود یک سال ادامه یافت. در سال 2017، او با “مهری متلو” ازدواج کرد. در سال 2013، ابراهیم چلیکول به سریال “مرحمت” (Merhamet) پیوست. از دیگر سریال‌هایی که در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به “عشق سیاه و سفید” (Black and White Love) و “Muhtesem Ikili” اشاره کرد. او در سال 2019 در فیلم “مست عشق” اثری از “حسن فتحی” نیز بازی کرد و در کنار بازیگرانی مانند “شهاب حسینی” و “پارسا پیروزفر” حضور داشت.

ابراهیم چلیک‌کول

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا