اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال میراث خانوادگی درامی خانوادگی با چاشنی جنایی

سریال میراث (The Bequeathed) درامی رازآلود محصول سال 2024 به کارگردانی مین هونگ نام (Min Hong Nam) مجموعه‌ای از حوادث شوم و افشای اسرار خانوادگی را دنبال می‌کند، زیرا یک زن به دنبال مرگ ناگهانی عمویش، یک قبرستان را در کوهستان به ارث می‌برد. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال میراث خانوادگی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال میراث خانوادگی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال میراث خانوادگی چه کسی است؟

کارگردان سریال میراث خانوادگی مین هونگ نام (Min Hong Nam) است.

موضوع سریال میراث خانوادگی چیست؟

سریال میراث خانوادگی مجموعه‌ای از حوادث شوم و افشای اسرار خانوادگی را دنبال می‌کند، زیرا یک زن به دنبال مرگ ناگهانی عمویش، یک قبرستان را در کوهستان به ارث می‌برد.

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال میراث خانوادگی چیست؟

در سریال میراث خانوادگی گروهی از بازیگران شامل کیم هیون جو، پارک هی سون، پارک بیونگ اون و ریو کیونگ سو و… حضور دارند.

مشخصات سریال میراث خانوادگی

نام سریالمیراث خانوادگی (The Bequeathed)
نام سریال به زبان کره ای선산
کارگردانمین هونگ نام
نویسندهیون سانگ هو
مین هونگ نام
هوانگ اون یونگ
بر اساسThe Bequeathed
اثر کانگ ته کیونگ
کشور سازندهکره جنوبی
ژانرعلوم خفیه
دلهره‌آور
تعلیق
شبکه پخشنتفلیکس
تاریخ‌های انتشار۱۹ ژانویه ۲۰۲۴
تعداد قسمت ها
6 قسمت
تولیدکننده‌ها
Wow Point
ردپیتر فیلمز

بازیگران سریال میراث خانوادگی

لیست بازیگران سریال میراث خانوادگی

  • کیم هیون جو در نقش یون سو ها
  • پارک هی-سون در نقش چوی سونگ جون
  • پارک بیونگ-اون در نقش پارک سانگ مین
  • ریو کیونگ-سو در نقش کیم یونگ هو
  • شین بوک سوک
  • پارک سونگ هون as یانگ جه سوک

معرفی سریال میراث خانوادگی

سریال کره ای میراث خانوادگی محصول نتفلیکس، یک درام رازآلود است که مجموعه‌ای از حوادث شوم و افشای اسرار خانوادگی را دنبال می‌کند، زیرا یک زن به دنبال مرگ ناگهانی عمویش، یک قبرستان را در کوهستان به ارث می‌برد.

تولید

در اکتبر ۲۰۲۲، کیم هیون جو، پارک هی سون، پارک بیونگ اون و ریو کیونگ سو برای ایفای نقش در مجموعه نتفلیکس، میراث خانوادگی انتخاب شدند که ساخت و نویسندگی آن بر عهده یون سانگ هو است و توسط واو پوینت، یک شرکت جهانی تولید محتوا و ردپیتر فیلمز، یک شرکت فیلم که فیلم‌هایی همچون شبه‌جزیره، دورجنبی و قطار بوسان ساخته‌است، تولید می‌شود.

در دسامبر ۲۰۲۳، گزارش شد که کارگردان مین هونگ نام که دستیار کارگردان یون سانگ هو در فیلم قطار بوسان بود، این مجموعه نخستین کارگردانی او خواهد بود و نویسندگی آن را مین به همراه یون و هوانگ اون یونگ انجام داده‌است.

خلاصه داستان سریال میراث خانوادگی

داستان سریال The Bequeathed در یک شهر کوچک و مرموز روایت می‌شود و داستان زنی متاهل به نام یون سوها (کیم هیون جو) را دنبال می‌کند که به عنوان یک استادیار کار می‌کند. در میان کشمکش‌های او در مورد خیانت شوهرش و بدرفتاری در محل کار، او با معضل دیگری روبرو می‌شود و ناگهان پس از مرگ عموی پدری‌اش که هرگز او را ندیده است، یک قبرستان را به ارث می‌برد. پلیس ادعا می‌کند که او تنها خویشاوند شناخته شده زنده او است، بنابراین چاره‌ای جز پذیرش وراثت و قبول مسئولیت ندارد.

به محض اینکه سوها قبر را به ارث می‌برد، مجموعه ای از قتل‌های مرموز ظاهر می‌شود و رازهایی تاریک در مورد خانواده‌اش شروع به نمایان شدن می‌کند. مردی مشکوک که از نظر ظاهری و رفتاری عجیب به نظر می‌رسد نیز مدام او را دنبال می‌کند و ادعا می‌کند که برادر ناتنی اوست و می‌خواهد حقش را از ارث و این قبرستان بگیرد. سوها چاره ای جز کمک گرفتن از کارآگاهان این پرونده برای بررسی قتل‌ها و پیشینه بستگان مرموزش ندارد اما آیا یافتن حقیقت به نفع او است؟

خلاصه داستان سریال میراث خانوادگی

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال میراث خانوادگی

سریال میراث خانوادگی درامی 6 قسمتی در ژانر معمایی و هیجان‌انگیز، محصول نتفلیکس است.زمان پخش سریال میراث خانوادگی 19 ژانویه 2024 بود.

نقد سریال The Bequeathed

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای میراث خانوادگی گفتیم، این درام هیجان انگیز حول مرگ یکی از اعضای خانواده سوها می‌چرخد که منجر به حوادث شومی می‌شود. سو ها، استادیاری ناراضی از شغلش است که با خیانت شوهرش دست و پنجه نرم می‌کند. یک روز با او تماسی مبنی بر فوت عمویش گرفته می‌شود. او باید به عنوان تنها عضو خانواده او کارهای کفن و دفن و وراثتش را انجام دهد. این خبر برای سوها شوکه کننده بود زیرا او حتی نمی‌دانست که عمویی دارد.

سوها متوجه می‌شود که گورستان وسیعی را به ارث برده است. او در مراسم تشییع جنازه با برادر ناتنی‌اش کیم یونگ هو آشنا می‌شود که رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهد و او را می‌ترساند. در حین تشییع جنازه عموی سو ها، کارآگاهان چوی سونگ جون و پارک سانگ مین در حال بازجویی از افراد مرتبط با این پرونده هستند. او برای آن‌ها روشن می‌کند که هرگز از عمویش خبر نداشته و پدر و مادرش مدت‌ها پیش مرده‌اند.

سو ها همچنین با یک تاجر حریص برخورد می‌کند که از او می‌خواهد زمین قبرستان را به او بفروشد. در همین اوضاع بهم ریخته، او پس از مشاجره با همسرش از و جدا می‌شود و صبح روز بعد پلیس خبر کشته شدن همسرش را به او می‌دهد! در این مرحله، پرونده خانواده سو ها پیچیده‌تر از همیشه است. کارآگاهان به او و یونگ هو مشکوک هستند، اما هیچ مدرکی علیه آنها پیدا نمی‌کنند.

با این حال، کارآگاه سونگ جون متوجه می‌شود که سو ها یک بار یک بازپرس را استخدام کرده است تا شوهرش را دنبال کند. این عارضه به اینجا ختم نمی‌شود زیرا مرگ بعدی متعلق به آن بازپرس است. او زمانی که به درخواست سو ها خانه یونگ هو را جستجو می‌کند، کشته می‌شود و او به برادر ناتنی خود مظنون است، اما آیا واقعا همه چیز به یونگ هو ارتباط دارد؟ باید بگوییم که در انتها یک راز خانوادگی تکان دهنده مقصر را فاش می‌کند.

در پایان سریال The Bequeathed، کارآگاه سونگ جون متوجه می‌شود که سوها و یونگ هو واقعا با هم مرتبط هستند، اما از طریق یک نسل خونی عجیب و غریب. در میان تحقیقات، آنها موفق می‌شوند عناصر اساسی را کشف کنند که آنها را به تمرین شمنیسم، هویت‌های جعلی، قتل، و یک راز تکان دهنده در تاریخ خانواده، که برای سال‌ها از مردم پنهان نگه داشته اند، می‌رساند.روشی که چرخش رویدادهای وحشتناک رخ می‌دهد، کارگردانی، ویرایش و همه چیز، به طور یکپارچه انجام می‌شود، و بیننده‌ها را سرگرم و کنجکاو نگه می‌دارد.

یون سوها به عنوان یک شخصیت فاقد عمق است. او تحصیلکرده و باهوش است، اما در مقابله با سوء استفاده و خیانت در محل کار ضعیف ظاهر می‌شود. تنش بین دو کارآگاه که قبلاً رفقای صمیمی بودند، به سریال طعم جذابی می‌بخشد، در حالی که به نظر می‌رسد کیم یونگ هو جذاب ترین و چشمگیرترین موضوعی باشد که باید دنبال شود.

بازیگران کهنه کار کیم هیون جو، پارک هی سون و پارک بیونگ ایون نقش‌های خود را به طور بی‌نقصی به تصویر کشیدند. اما چیزی که بیش از همه توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند اجرای ریو کیونگ سو و تبدیل شدنش به مردی دیوانه‌ است که با حضور وحشتناک خود در اطراف به درام لایه‌ای هیجان‌انگیز اضافه می‌کند. پارک سونگ هون که این روزها بخاطر حضورش در سریال ملکه اشک ها حسابی بر سر زبان‌ها است، نیز در حضور کوتاه خود در سریال کره ای میراث خانوادگی عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌کند.

شاید شما هم موافق باشید که بخش جذاب این درام متعلق به داستان کارآگاه سونگ جون و کارآگاه سانگ مین است. در حالی که به نظر می‌رسد این دو نفر رابطه خوبی با یکدیگر ندارند، اما حقیقت این است که این دو نفر در گذشته مانند دو برادر واقعی بودند و به یکدیگر اهمیت می‌دادند. مشکلات این دو نفر از جایی آغاز می‌شود که چند خلافکار، تنها پسر کارآگاه سونگ جون را می‌دزدند و سانگ مین برای نجات پسر دوستش به محلی که گفته شده می‌رود اما متاسفانه در آنجا به دست پسر سونگ جون با ضربات چاقو از هوش می‌رود و دلیل اینکه نمی‌تواند بدون عصا راه برود، پسر تنها دوستش است.

از آن زمان به بعد، سونگ جون به دلیل عذاب وجدانش تلاش می‌کند به موفقیت و راحتی سانگ مین کمک کند، اما سانگ مین تمام کارهای او را یک نرحم نفرت انگیز می‌داند و این دو نفر هر روز بیشتر و بیشتر از هم دور می‌شوند تا اینکه در حین رسیدگی به پرونده سوها دوباره کمی به هم نزدیک می‌شوندو سانگ مین تصمیم می‌گیرد تنها دوستش را ببخشد.

در انتها، این سریال کره ای با تبدیل شدن سوها به یک معلم هنر به پایان می‌رسد، درحالی که زندگی خود را در جایی دور از شهر می‌گذراند. او زمین دفن را نمی‌فروشد، در عوض سنگ قبرهای خانواده اش را کنار هم می‌گذارد. پایان سریال The Bequeathed تلخ به نظر می‌رسد. چراکه در حالی که سو ها و یونگ ها آزادی را به دست می‌آورند، اما تنها به نظر می‌رسند. شاید تنها پایان خوش این درام متعلق به کاراگاه سون جونگ باشد که تصمیم می‌گیرد به ملاقات پسرش برود و درحالی که از شغلش استعفا داده، به او قول می‌دهد تا بیشتر به دیدنش برود!

سریال The Bequeathed در ژانر جنایی و رازآلود خود بسیار محکم است و ریشه‌های سنت کره ای را بررسی می‌کند، که شامل شمنیسم و گورستانی است که فرهنگ باستانی تپه ‌های دفن را نشان می‌دهد. از آنجایی که این یک مینی سریال با مجموع شش قسمت است، تماشای آن در یک روز آسان است، با این تفاوت که تجربه تماشای آن در کل با ایده‌اش که حول محور مرگ‌های مرموز و اختلافات خانوادگی بر سر ارث یک محل دفن می‌چرخد، آنقدرها هم ترسناک نیست. آثار فیلمبرداری، نورپردازی و دوربین، همگی وهم‌آوری مناسب با تم تاریک و رمزآلود را ثبت می‌کنند، اما داستان قدرت چندانی برای جذب مخاطبان بین‌المللی را ندارد.

سریال میراث خانوادگی شاید بتواند شما را به یاد سریال Beyond Evil (2021) از JTBC و سریال Revenant (2023) از SBS بیاندازد، به خاطر همان حال و هوای هیجان انگیزی که ارائه می‌دهد و روشی که شما را از ابتدا تا انتها در مورد رازهایش درگیر نگه می‌دارد، و برای کشف مقصر واقعی شما را به فکر وا می‌دارد، اما در مقایسه با دو اثر یاد شده، ضعیف‌تر عمل می‌کند.

ژانر سریال میراث خانوادگی هیجان انگیز و معمایی است. تعداد قسمت های سریال The Bequeathed نیز 6 اپیزود 50 دقیقه ای است و نمرات سریال کره ای میراث خانوادگی در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.4 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 7.5 از 10 را کسب کرده است.

پوستر سریال میراث خانوادگی

پوستر سریال میراث خانوادگی پوستر سریال میراث خانوادگی

تیزر سریال میراث خانوادگی

بیوگرافی بازیگران سریال میراث خانوادگی

کیم هیون جو از بازیگران زن در نقش یون سو ها

کیم هیون جون متولد 24 آپریل 1977 است. این بازیگر در عناوینی مانند سریال “Trolley 2022″، سریال “Hellbound 2021″، سریال “Undercover 2021″، سریال “The Miracle We Met 2018” و فیلم “Jung_E 2023” حضور دارد.

کیم هیون جو در نقش یون سو ها

پارک هی-سون در نقش چوی سونگ جون

پارک هی سون متولد 13 فوریه 1970 است. این بازیگر در آثاری همچون سریال “A Model Family 2022″، سریال “My Name 2021″، سریال “Beautiful World 2019″، سریال “The Missing Noir M 2015” و فیلم “The Policeman’s Lineage 2022” بازی کرده است.

پارک هی سون در نقش چوی سونگ جون

پارک بیونگ ایون در نقش پارک سانگ مین در سریال کره ای میراث خانوادگی

پارک بیونگ اون متولد 14 جولای 1977 است. این هنرمند را می‌توانید در سریال “Eve 2022″، سریال “Lost 2021″، سریال “Kingdom: Ashin of the North 2021” و فیلم “Citizen of a Kind 2024” دنبال کنید.

پارک بیونگ ایون در نقش پارک سانگ مین در سریال کره ای میراث خانوادگی

ریو کیونگ سو در نقش کیم یونگ هو در سریال The Bequeathed

ریو کیونگ سو متولد 12 اکتبر 1992 است. کیونگ سو پیش از این در سریال “Tale of the Nine Tailed 1938“، سریال “Hellbound 2021″، سریال “Itaewon Class 2021” و فیلم “Hostage: Missing Celebrity 2021” نقش آفرینی کرده است.

ریو کیونگ سو در نقش کیم یونگ هو در سریال The Bequeathed

چا می کیونگ در نقش میونگ هی در سریال کره ای میراث خانوادگی

چا می کیونگ متولد 25 جولای 1965 است. این بازیگر پیشکسوت را می‌توانید در سریال “The Forbidden Marriage 2022″، سریال “From Now On, Showtime! 2022″، سریال “Our Beloved Summer 2021” و سریال “The Red Sleeve 2021” دنبال کنید.

چا می کیونگ در نقش میونگ هی در سریال کره ای میراث خانوادگی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا