اخبار بازیگرانسریال ایرانی

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون با ساعت صفر

برنامه رضا رشیدپور با نام ساعت صفر یکی از برنامه های نوروزی 1403 است که با دعوت میهمانان خارجی به نمایش خانگی می آید. در این مطلب، خبرهای مربوط به برنامه رضا رشیدپور و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل برنامه رضا رشیدپور منتشر شده می‌خوانید.

برنامه رضا رشیدپور چند قسمتی است؟

برنامه رضا رشیدپور 52 قسمتی است و فعلاً 26 قسمت اول آن مورد توافق بوده است.

موضوع برنامه رضا رشیدپور چیست؟

برنامه رضا رشیدپور یک برنامه گفت‌وگومحور اما متفاوت از «دید در شب»، «عبور شیشه‌ای» و «شب شیشه‌ای» است.

اسامی بازیگران حاضر در برنامه رضا رشیدپور چیست؟

ابراهیم تاتلیسس، الیاس یالچینتاش، عایشه گل جوشکون و ماهسون قرمیزی‌گول اسامی بعضی از چهره‌هایی هستند که برنامه آنها در ترکیه ضبط شده و به اتمام رسیده‌اند و برخی هم درحال هماهنگی برای انجام هستند.

مشخصات برنامه رضا رشیدپور

نام برنامهساعت صفر
مجری رضا رشیدپور
ژانر گفتگو محور
انتشاربه زودی
تعداد قسمت ها26- 52 قسمت
توزیع‌کننده –

دانلود برنامه رضا رشیدپور

دانلود برنامه رضا رشیدپور

برنامه رضا رشیدپور کاری است که به زودی پخش آن آغاز میگردد.

لیست بازیگران حاضر در برنامه رضا رشیدپور

ابراهیم تاتلیسس، الیاس یالچینتاش، عایشه گل جوشکون از بازیگران زن ترکیه ای و ماهسون قرمزی‌گول اسامی بعضی از چهره‌هایی هستند که برنامه آنها در ترکیه ضبط شده و به اتمام رسیده‌اند و برخی هم درحال هماهنگی برای انجام هستند.

رضا رشیدپور درباره فرایند تولید برنامه توضیح داد:ما مهمان‌های متفاوتی از جغرافیا‌های مختلف داریم، مهمانانی آمریکایی، آلمانی و … که به دلیل آنکه نو باشند از آن‌ها اسمی نمی‌برم، اما به‌عنوان نمونه می‌توانم از راغب علامه نام ببرم؛ از مهمانان حوزه خلیج فارس که برای آن‌ها استودیوی دبی را داریم و برای کشور‌های اروپای شرقی و آسیای غربی یا کشوری مانند لبنان که هنرمندان خوبی دارد و مورد علاقه ایرانیان هم هستند از استودیوی استانبول استفاده می‌کنیم.

معرفی سریال فوفو مسافری از کامادو ویژه کودک و نوجوان

یاسمن مقبلی و انوشه انصاری از مهمانان زن

مجری «شب شیشه ای» در پاسخ به حضور چهره‌های زن و اینکه بیشتر نام مرد‌ها مطرح شده است، بیان کرد: خانم‌ها یاسمن مقبلی و انوشه انصاری از جمله مهمانان خانمی هستند که در برنامه حضور دارند؛ درباره سایر مهمانان که درحال هماهنگی هستیم اسم نمی‌برم تا به اسباب مختلف مشکلی در هماهنگی آنان رخ ندهد.

یاسمن مقبلی و انوشه انصاری از مهمانان زن

عوامل برنامه رضا رشیدپور

معرفی رضا رشیدپور مجری برنامه ساعت صفر

رضا رشیدپور مجری، تهیه کننده، کارگردان و بازیگر اهل ایران است. او اکنون به عنوان مجری برنامه «حالا خورشید» در تلویزیون ایران مشغول فعالیت است. رشیدپور علاوه بر مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز اشتغال دارد. وی در فیلم های سوپراستار، شیش و بش، در امتداد شهر و فیلم مستند ستاره های حیران نقش آفرینی کرده است.

معرفی برنامه رضا رشیدپور

قرار بود رضا رشیدپور با «سیم آخر» به تلویزیون برگردد که برخی از مناقشات اجازه نداد این اتفاق بیفتد و او قرار است با «ساعت صفر» سر از شبکه نمایش‌خانگی درآورد.

اما نه به سبکِ برخی دیگر از چهره‌ها؛ چرا که رشیدپور همیشه قابِ تلویزیون را بهترین مدیا برای پخش برنامه‌های مهم می‌داند. او می‌گوید: « حتماً ترجیح می‌دهم برنامه‌ها در بیگ مدیاهایی که وسعت و گستردگی پخش دارند، نمایش داده شوند. طبیعتا برنامه‌های این چنینی باید در تلویزیون ساخته شوند. وظیفه تلویزیون است که درمورد فرهنگ، گردشگری، جاذبه‌های ایران برنامه بسازد نه بخش خصوصی و شبکه نمایش خانگی. بارها این را گفته‌ام.»

در رسانه ملی و نمایش خانگی برنامه هایی چون برمودا، شب خوش، اسکار و… گفتگو محور بوده و در آن هنرمندان ایرانی درمورد زندگیشان صحبت میکنند که برای بسیاری از افراد جذاب اما برای برخی دیگر تکراریست! رضا رشیدپور بعد از مدت‌ها قرار است با یک برنامه نوروزی برگردد اما این بار سراغِ سلبریتی‌های خارجی رفته است، دلیلِ رفتن رشیدپور به سمتِ این گفت‌وگوها در خارج از کشور به خاطر به کلیشه رفتن گفت‌وگو با سلبریتی‌های ایرانی است، آقای مجری مهمان خود را از بین هنرمندان ترک به‌سبب نزدیکی فرهنگی بین ایران و کشورترکیه انتخاب کرده است.

شاید اولین بار باشد که در حوزه فرهنگ و هنر میهمان‌هایی غیر از جغرافیای ایران در برنامه‌ای حضور پیدا کنند. این برنامه البته قرار است میهمان‌های ایرانی از بین چهره‌های شناخته شده داشته باشد.

علت مهاجرت و کشف حجاب لادن طباطبایی چه بود؟

پیگیری‌ها نشان می‌دهد رضا رشیدپور برای گرفتن مجوز برنامه به ساترا (سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای‌مجازی) رفته و فرآیند قانونی پخش این برنامه را طی کرده است. روایت رشیدپور از حضور در جلسه با مدیران ساترا این بود: «ابتدا که وارد جلسه شدم فکر می‌کنم با حدود 12 نفر از مدیران فرهنگی سرشناس کشور مواجه شدم؛ با بسیاری از آنها در شبکه‌های تلویزیون سابقه همکاری داشتم. در تلویزیون نهایتاً ما با یک مدیر گروه طرف بودیم اما اینجا برایم فضای جالبی بود؛ وزنه و پتانسیل مدیریتی خیلی سنگین دور میز بودند و من هم تلاش کردم در حد سوادم به سوالاتی که می‌پرسند، جواب دهم.»

ساعت صفر رشیدپور کی پخش می شود؟

ساعت صفر به صورت هفتگی وهنوز زمان مشخصی برای پخش آن اعلام نشده اما به احتمال قوی این برنامه یا قبل از نوروز یا ایام نوروز پخش می شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد رشیدپور برای پخش این برنامه با چند پلتفرم مذاکره کرده و دو زمان برای پخش پیش‌رو قرار دارد یا قبل از نوروز و یا ایام نوروز؛ عموماً گفت‌وگوهای او سرگرم‌کننده بوده و در جریان 60 دقیقه گفت‌وگو، مخاطب احساس خستگی نمی‌کند.

شاید اینجا بتوان گفت رشیدپور در قابِ یک گفت‌وگوکننده به مراتب حاذق‌تر از مجری‌ای است که مسابقه اجرا کند. به نظر می‌رسد خود او هم بیشتر تمایل به ساخت برنامه گفت‌وگومحور و حتی با سؤالات سخت (هاردتاک) باشد.

تعداد قسمت های برنامه رضا رشیدپور

این برنامه 52 قسمتی قرار است به صورت هفتگی و یکساله پخش شود. البته در صورت همراهی پلتفرم و ساترا قرار است به فصل‌های بعدی برسد و فعلاً 26 قسمت اول آن مورد توافق بوده است.

امیرحسین آرمان مانکن سینمای ایران را بیشتر بشناسید

وی درباره ادامه دار بودن این برنامه تصریح کرد: این اتفاق به همراهی ساترا و پلتفرم بستگی دارد، اگر این اتفاق بیفتد من علاقه مندم با درنظر گرفتن همه مسایل حداقل با ۵۰ نفر از افرادی که در یک لیست ۱۵۰ نفره تهیه کرده‌ام، گفتگو کنم.

رشیدپور درباره این‌که آیا همزمانی نوروز و ماه رمضان دلیل تعویق برنامه است، گفت: مقارن شدن عید نوروز با ماه مبارک رمضان هیچ منافاتی با زمان پخش برنامه ندارد. اتفاقاً ماه رمضان می‌تواند جذابیت‌های ویژه و تمرکز بیشتری را هم برای مخاطب ایجاد کند. مخاطب در آن زمان می‌تواند برنامه گفتگو محور را فارغ‌تر و با خیالی آسوده‌تر از زندگی اجتماعی تماشا کند. از آنجا که هم نوروز است و هم ماه رمضان، فرصت مردم برای استفاده از محصولات رسانه‌ای زیاد خواهد بود و شاید همین موضوع نقطه قوت باشد؛ البته هنوز تعیین نشده که زمان پخش برنامه قبل از عید است یا بعد از آن.

موضوع برنامه رضا رشیدپور

برنامه رضا رشیدپور گفت گو محوربوده و قرار است درباره خلیج فارس و موضوعات مختلف در این گفت‌وگوها صحبت شود.گفت‌وگوهای رشید پور و مهمانان خارجی برنامه سرگرم‌کننده و در جریان 60 دقیقه مخاطب احساس خستگی نمی‌کند.«ساعت صفر» چهار استودیو در دبی، استانبول، کیش و تهران دارد که هر چهار استودیو تقریبا دکوری شبیه به هم دارند.

در ترکیه اصلاً نمی‌دانند خلیج فارس کجاست!

این مجری تلویزیون درباره اهمیت این گفتگو‌ها و شناخت چهره‌ها نسبت به کشورمان گفت: در مدتی که در ترکیه در حال کار هستم با یک مورد عجیب مواجه بودم اینکه در آنجا اصلاً نمی‌دانند خلیج فارس کجاست! یعنی ما آن قدر در حوزه شناسایی پتانسیل‌های فرهنگی، گردشگری، تمدنی و … در منطقه خودمان با هموطنان ترک، (هموطن واژه بدی نیست، زیرا ما و ترکیه در حوزه فرهنگ، رفتار، غذا، آداب اجتماعی و … خیلی به هم نزدیک هستیم) نتوانسته‌ایم تاکنون بگوییم در کشورمان جایی به‌عنوان خلیج فارس، جزیره کیش و … داریم. من چند بلاگر از کشور ترکیه را به جزیره کیش بردم و بازخورد مثبتی داشت. خلیج فارس را دیدند، برای مخاطبان خود ویدیو گذاشتند و خلیج فارس را معرفی کردند؛ یکی از هدف‌های مهم «ساعت صفر» این است که ما ساعت‌های‌مان را یک بار دیگر به وقت اشاعه فرهنگ تمدن، جغرافیا، جاذبه و پتانسیل‌های ایران تنظیم و تا جایی که در توان و بضاعت تیم برنامه‌ساز ما و مخاطبانش است، بتوانیم این کار را بکنیم.

علت کم کاری لیلی رشیدی چیست؟

هزینه برنامه رضا رشیدپور

رشیدپور در پاسخ به هزینه‌های این برنامه نیز یادآور شد: گفتگو به لحاظ ساخت بسیار کم هزینه است، اما اینکه شما در چهار نقطه جهان چهار استودیو داشته باشید و تیم فنی مطلوب‌تان را به این نقاط ببرید، یعنی جابه‌جایی بین کیش، تهران، دبی و استانبول هزینه سنگینی دارد؛ امیدوارم که بی‌اَرزد، یعنی نتیجه‌ای که می‌گیریم و همراهی مخاطب به شکلی باشد که ما را به این نتیجه برساند این هزینه‌کردن ارزشش را داشته و برنامه موثر بوده است.

استقبال ساترایی‌ها از بخش بین‌الملل «ساعت صفر»

این مجری با سابقه درباره ادامه‌دار بودن برنامه و اینکه چقدر به همراهی مدیران ساترا امیدوار است؟ بیان کرد: تاکنون که تحقیقاً نظر همه اعضای شورای صدور مجوز تولید ساترا مثبت بوده است به‌ویژه از بخش بین‌الملل بسیار استقبال کردند. نظر‌ها و صحبت‌هایی درباره بعضی مهمانان داشتند که برخی مهمانان شاید تعارضات و مشکلاتی با مسایل درون کشوری داشته باشند که قرار شد این افراد را بررسی کنیم و درخصوص آن‌ها به جمع‌بندی برسیم.

وی با اشاره به شناخت خوانندگان خارجی از فضای موسیقی ایران یادآور شد: گفت‌وگویی با الیاس یالچینتاش خواننده ترکیه‌ای دارم که درباره آقای شجریان و از ویژگی‌های ایشان صحبت می‌کند؛ بنابراین چقدر خوب است تاریخ شفاهی فرهنگ موسیقایی ایران را بهتر معرفی کنیم.

تیزر برنامه رضا رشیدپور

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا