اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

معرفی فیلم 52هرتز ؛ صدایی که در جشنواره فیلم فجر شنیده نشد!

فیلم 52هرتز اثری اجتماعی به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری است که از روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در سینماهای منتخب هنر و تجربه اکران می‌شود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم 52هرتز و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم 52هرتز منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم 52هرتز چه کسی است؟

کارگردان فیلم 52هرتز سجاد شهریاری است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم 52هرتز چیست؟

فیلم 52هرتز قصه موازی سه جوان است که هر یک گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی شده و در مواجهه با آن مسیری متفاوت را دنبال می‌‌کنند. اما محیا(مهشید جوادی)سرنوشت عجیبتری دارد…

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم 52هرتز چیست؟

شقایق فراهانی،علی استادی، مهشید جوادی، امیر غفارمنش، علیرضا مهران، سام حسامی، حمید رشید و علیرضا رسولی بازیگران فیلم 52هرتز هستند.

مشخصات فیلم 52هرتز

نام فیلم52هرتز
کارگردانسجاد شهریاری
نویسندهامیر غفارمنش
تهیه کنندهابراهیم اصغری
تاریخ‌های انتشار۲۵ بهمن
اکرانسینما‌های منتخب هنر و تجربه
محصول آفر فیلم

بازیگران فیلم 52هرتز

لیست بازیگران فیلم 52هرتز

  • شقایق فراهانی
  • علی استادی
  • مهشید جوادی
  • امیر غفارمنش
  • علیرضا مهران
  • سام حسامی
  • حمید رشید
  • علیرضا رسولی

عوامل فیلم 52هرتز

  • کارگردان: سجاد شهریاری
  • نویسنده: امیر غفارمنش
  • مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی
  • تدوین: روزبه کلباسی
  • آهنگساز: سجاد راد
  • صدابردار: مسعود شاهوردی
  • صداگذار: مهدی جشمیدی
  • طراح چهره‌پردازی: دانیال شعاعی
  • مدیر تولید: مهدی رجبی
  • سرپرست گروه کارگردانی: مسعود حقی
  • خواننده تیتراژ: محمد شایان
  • عکاس: پیمان گرزم
  • مجری طرح: امیر غفارمنش
  • سرمایه‌گذاران: مهدی عبدالله و یاسر هشترخانی
  • تهیه‌کننده: ابراهیم اصغری

عوامل فیلم 52هرتز

معرفی فیلم 52هرتز

خلاصه فیلم 52هرتز

این فیلم که به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری در گونه سینمای اجتماعی ساخته شده، قصه موازی سه جوان است که هر یک گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی شده و در مواجهه با آن مسیری متفاوت را دنبال می‌کنند.

تاریخ اکران فیلم 52هرتز

اکران این فیلم از روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در سینما‌های منتخب هنر و تجربه آغاز می‌شود.همچنین، مراسم رونمایی فیلم روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

معرفی فیلم 52هرتز

“۵۲هرتز” صدایی که شنیده نشد!

این فیلم در میان فیلم های راه یافته به بخش مسابقه نگاه نو، راه نیافت. هر چند مطمئنا مخاطب این فیلم خارج از جشنواره و مردم فهیم ایران هستند و نه فقط هیئت داوران… قطعا با تماشای این فیلم توسط مردم هنر شناس و فهیم ایران، در پر مخاطب شدن این فیلم شکی نیست.

پوستر فیلم 52هرتز

پوستر فیلم 52هرتز

تیزر فیلم 52هرتز

بیوگرافی بازیگران فیلم 52هرتز

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد ۲ مرداد ۱۳۵۱ در تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد، هنرپیشه فیلم، تئاتر و تلویزیون است. او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا و همچنین خواهر بزرگتر گلشیفته و آذرخش فراهانی (خواننده) است. بازیگری را از دوران کودکی با اجرای نمایش های تئاتر در کنار پدر و مادرش آغاز کرد. اولین حضورش در تلویزیون با بازی در مجموعه تلویزیونی به نام حباب (1373) رقم خورد. سال 1375 با حضور در فیلم سینمایی لیلا به عنوان بازیگر شناخته شد.در فیلم سینمایی چتری برای دو نفر بازی فوق العاده ای از خود را به نمایش گذاشت. بازی در فیلم سینمایی پروانه نیز موفقیت های بین المللی را برایش به ارمغان آورد. شقایق فراهانی سابقه بازی در فیلم های سینمایی لیلا، صدای سخن عشق، طوطیا، عشق کافی نیست، شهرت، شب های تهران، سمفونی تاریک، راز شب بارانی، چتری برای دو نفر، سیندرلا، آدمک ها، پروانه ای در باد، شارلاتان، قلقلک، صحنه جرم، ورود ممنوع!، راه طی شده، نصف مال من، نصف مال تو، مهمان، مقلد شیطان، مظفرنامه، دایناسور، پسر تهرانی، دل شکسته، وقتی همه خوابیم، محاکمه در خیابان، باغ قرمز، گناهکاران، خنده در باران، تجریش ناتمام، بی خداحافظی، نیکان و بچه غول، متروپل، کلاشینکف، سایه روشن، رستاخیز، خواب زده ها، خانوم، فصل انار، به تهران خوش آمدید، افسونگر، ارغوان، گذر موقت، دربست، نیمه شب اتفاق افتاد، نقطه کور، آب نبات چوبی، تولد جنجالی، قرارمون پارک شهر، دعوتنامه، خانه کاغذی، چراغ های ناتمام، پشت دیوار سکوت، انزوا، آزاد به قید شرط، پاسیو، سال دوم دانشکده من، دزد و پری۲، کلوپ همسران، زهرمار، سلفی با رستم، قایق ران، گل به خودی، عروس خیابان فرشته / مجوعه های :حباب، داستان یک شهر، خانه پدری، آخرین آواز ققنوس، کلاه پهلوی، مادرانه، ماتادور، پازل، انقلاب زیبا، فوق سری، بی قرار 2، گمشدگان، هست و نیست / مجموعه نمایش خانگی: آسپرین و صداپیشگی در انیمیشن سینمایی آخرین داستان را دارد. او صاحب یک پسر به نام سام حسامی است.

شقایق فراهانی

علیرضا استادی

علیرضا استادی بازیگر ایرانی متولد ۱۳۵۲ در شهر ری است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد. وی در بسیاری از فیلم و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به هفت و نیم، زیر نظر، نارگیل، لاتاری، گینس، چند متر مکعب عشق، انزوا، بدون تاریخ بدون امضاء، ملبورن، سال‌های دور از خانه، چراغ های ناتمام، شکستن همزمان بیست استخوان، سال دوم دانشکده من، زیر نظر و نسل سوخته اشاره کرد.

علی استادی

مهشید جوادی

مهشید جوادی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۴ در ارومیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می باشد که از تئاتر شروع کرد و اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعال است.

در ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی را گذراند تا اینکه مدتی بعد به تئاتر پیوست و در سال ۹۴ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال «حورمت» وارد شبکه استانی شد.سال ۹۵ هم سریالی با محوریت دریاچه ارومیه با نام «دریا» از وی در شبکه شما پخش شد که از آن سال به بعد به شهر تهران مهاجرت کرد.مهشید جوادی در ماه رمضان ۱۳۹۹ با فصل سوم سریال «بچه مهندس» و در نقش مرضیه توفیقی مقدم به قاب تلویزیون بازگشت و در فصل چهارم آن نیز حضور داشت.ایشان در سال ۱۴۰۰ هم با سریال «نوار زرد ۲» دوباره در قاب تلویزیون حضور دارد.

مهشید جوادی

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی است. او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای مختلف تلویزیونی از جمله: ساعت خوش، سیب خنده، قصه های شبانه، همسایه ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت. حضور در سینما را با فیلم خانه ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد. غفارمنش در فیلم های سینمایی مسیح، نفوذی، آژانس ازدواج، پوست موز، اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند، مردها فرشته نیستند و آنچه مردان درباره زنان نمی دانند نیز نقش آفرینی داشته است.

امیر غفارمنش

علیرضا مهران

علیرضا مهران بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، اهل ایران متولد سال ۱۳۵۹ در تهران است.

علیرضا مهران فارغ التحصیل لیسانس رشته نقشه کشی ساختمان است و فعالیت خود را از بازیگری تئاتر شروع کرد، سپس دستیاری کارگردان و طراحی صحنه را نیز تجربه کرد.علیرضا مهران از سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۰ ساله بود، با حضور در کانون بازیگری استاد حمید سمندریان، حرفه خود را شروع کرد و با نمایش اتوبوسی به نام هوس در تالار قشقایی روی صحنه رفت.

از جمله آثار علیرضا مهران می توان به جایی در میان گاوها، نسیان، حمال طلا، کروکودیل و انزوا اشاره کرد.

علیرضا مهران

سام حسامی

سام حسامی متولد ۱۳۷۱ در تهران ، بازیگر سینما است و تاکنون در چند فیلم نیز ایفای نقش کرده است.خانم شقایق فراهانی در سن کم در ۱۹ سالگی با مردی به نام حسامی ازدواج کرده که ایشان تنها حاصل این ازدواج است . پدر و مادرش به دلایل شخصی از هم جدا شدند و او سال هاست که با مادرش زندگی میکند و علاوه بر مادر و و پسری ، دوست و یار و همراه همیشگی مادرش است و در بیشتر مراسم های سینمایی و اکران ها و جشنواره ها کنار مادرش حضور دارد

او برای اولین بار در سال ۱۳۷۵ در کنار مادرش در فیلم «مهره» به ایفای نقش پرداخت و تاکنون در فیلم هایی چون ۵۲ هرتز و ناکوک نیز حضور داشته است.

علیرضا مهران

حمید رشید

حمید رشید متولد دهه ۶۰ است. این هنرمند توانا بازیگری در تئاتر، تلویزیون را تجربه نموده است. وی بازیگری را در آموزشگاه هفت هنر سینما در کرج از سنین پایین شروع نموده است و فارغ اتحصیل همین آموزشگاه است.اولین حضورش در مقابل دوربین را با بازی در نقش آرش زندگی زیباست به کارگردانی قاسم جعفری تجربه نموده است او در این سریال همسر یاسی است که شب عروسیشان به خانه ایشان دزد می زند و…

او در نمایش های زیادی روی صحنه رفته است که می توان به نمایش مشاهیر، ملکه زیبای لینین، عشق ثگی، مواچیله در هیچ جا و پوبلیکومس بشیمبوفونگ و… اشاره نمود.

و فیلم کوتاه نیز دارد و در بیمه شخص سادس بصورت حرفه ای وارد عرصه هنر شد.

حمید رشید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا