اخبار بازیگرانسریال ایرانی

«بامداد خمار» سریال جدید شبکه نمایش خانگی شد

آخرین اخبار از اقتباس سریالی رمان مشهور ایرانی در شبکه نمایش خانگی

سریال بامداد خمار تازه‌ترین سریال شبکه خانگی در ژانر اجتماعی درام به کارگردانی امیر حسین عسگری و تهییه‌کنندگی حسن مصطفوی که به زودی منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال بامداد خمار و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال بامداد خمار منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال بامداد خمار در این مطلب قرار داده شده است.

سریال بامداد خمار ساخته امیر حسین عسگری است.

سریال بامداد خمار در تهران قدیم اتفاق می‌افتد. جایی که سودابه دختری جوان و تحصیل کرده از خانواده‌ای اعیان عاشق پسری می‌شود که به لحاظ جایگاه اجتماعی با او متفاوت است. از این رو مادر سودابه که بسیار ناراحت است، داستان محبوبه، عمه سودابه، را برایش بازگو می‌کند.

امین حیایی، سینا مهراد، نیک آفرید سماواتی، رزیتا غفاری، بهنوش بختیاری، علی مصفا، مستانه مهاجر، ریما رامین فر، پریوش نظریه، آناهیتا افشار و گلاره عباسی از بازیگران سریال بامداد خمار هستند.

مشخصات سریال بامداد خمار

نام سریالبامداد خمار
کارگردانامیرحسین عسگری
تهیه کنندهحسن مصطفوی
نویسنده –
ژانر درام اجتماعی عاشقانه
تاریخ انتشار به زودی
توزیع کنندهپلتفرم جدید شیدا
تعداد قسمت ها نامشخص

بامداد خمار" class="index-title">

دانلود رایگان سریال بامداد خمار

قرار است سریال بامداد خمار به زودی منتشر شود. به محض انتشار لینک دانلود سریال بامداد خمار را در این مطلب قرار می دهیم.

لیست بازیگران سریال بامداد خمار

  • امین حیایی
  • سینا مهراد
  • نیک آفرید سماواتی
  • رزیتا غفاری
  • بهنوش بختیاری
  • علی مصفا
  • مستانه مهاجر
  • ریما رامین فر
  • پریوش نظریه
  • آناهیتا افشار
  • گلاره عباسی

عوامل سریال بامداد خمار

معرفی امیرحسین عسگری کارگردان سریال بامداد خمار

امیر حسین عسگری متولد اول آذر ماه ۱۳۵۷ تهران است. وی فعالیت هنری خود را با بازیگری تئاتر آغاز کرد و طولی نکشید تا کارگردانی و نویسندگی را نیز در این عرصه تجربه کند. او همچنین در سال ۱۳۸۲ تحصیلات اش را در مقطع کارشناسی در دانشکده هنرهای دراماتیک در رشته بازیگری به پایان رساند و پس از آن وارد عرصه سینما و تلویزیون شد. دستیاری و برنامه‌ریزی او در بیش از ۵۰ فیلم و سریال، سبب شد تا با استفاده از تجربیات این سال‌ها دست به ساخت اولین فیلم کوتاهش بزند، فیلمی با نام (چرت کوتاه ۲۰۰۸) که فیلمی کاملاً تجربی بود. فیلم (باشه برای بعد۲۰۱۲) دومین فیلم کوتاه او محسوب می‌شود که باحضور در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی موفقیت‌های فراوانی را برای او به ارمغان آورد. او بلافاصله بعد از ساخت فیلم کوتاه (باشه برای بعد) ساخت فیلم بلند بدون مرز را آغاز کرد.

بدون مرز اولین ساخته بلند امیر حسین عسگری است، که حضور جهانی اش را در جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو تجربه کرد و موفق به دریافت عنوان آینده آسیا و بهترین فیلم این بخش در سال ۲۰۱۴ شد. این فیلم در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی بخش نگاه نو و برنده تندیس بلورین جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو شده‌است.

معرفی امیرحسین عسگری کارگردان سریال بامداد خمار

بامداد خمار" class="index-title">

معرفی سریال بامداد خمار

در سال 1374 رمان بامداد خمار به قلم فتانه حاج سیدجوادی چاپ شد که در زمانه‌ای که تعداد رمان‌های داستانی و عاشقانه کمتر از اکنون بودند، بسیار سر و صدا کرد. بامداد خمار تا به امروز یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های ایرانی است که حتی اکنون که تقریبا 30 سال از چاپ آن می‌گذرد، مخاطبان خود را دارد. حال این روزها که خبر اقتباس از رمان معروف سیمین دانشور، سووشون، در شبکه نمایش خانگی سر و صدا کرده، شاهد ساخت مجموعه نمایش خانگی بامداد خمار نیز هستیم.

سریال بامداد خمار به کارگردانی امیر حسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی در دست ساخت قرار دارد. در سال 1398 پروژه این سریال با حضور ابراهیم ایرج‌زاد در مقام کارگردان و جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه‌کننده کلید خورد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا کار به تعویق افتاد و مدتی بعد آقای ایرج زاد انصراف داد و کارگردانی به محمد رحمانیان رسید که او نیز به دلیل اختلافات کنار رفت. اکنون فیلم‌برداری این اثر از 24 مرداد 1402 آغاز شده است.

امیرحسین عسگری و حسن مصطفوی همکاری در فیلم برف آخر را به عنوان کارگردان و تهیه کننده در کارنامه خود دارند.

خلاصهٔ داستان سریال بامداد خمار

هنوز خلاصه سریال بامداد خمار منتشر نشده و دقیقا نمی‌دانیم که در این سریال چند درصد از رمان اصلی اقتباس خواهد شد و چقدر خط داستانی تغییر می‌کند. بامداد خمار در تهران قدیم اتفاق می‌افتد. جایی که سودابه دختری جوان و تحصیل کرده از خانواده‌ای اعیان عاشق پسری می‌شود که به لحاظ جایگاه اجتماعی با او متفاوت است. از این رو مادر سودابه که بسیار ناراحت است، داستان محبوبه، عمه سودابه، را برایش بازگو می‌کند.

محبوبه دختری اصیل و ثروتمند است که در پانزده سالگی عاشق یک شاگرد نجار به نام رحیم می‌شود و با پافشاری‌های بسیار خانواده را مجبور به پذیرش آنچه که او می‌خواهد می‌کند. پدر و خانواده محبوبه را رها می‌کنند و برایش یک خانه کوچک و دکانی برای نجاری رحیم می‌خرند. او مبلغی مقرری نیز دارد اما زندگیش بخاطر دخالت‌های مادرشوهر و بی‌قیدی رحیم تبدیل به جهنمی سیاه می‌شود…

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال بامداد خمار

این سریال که قرار است از پلتفرم جدید لوتوس پخش شود براساس رمان بامداد خمار نوشته فتانه حاج سید جوادی که یکی از محبوب ترین رمان های نوشته شده در ایران است ساخته می شود.

مراحل پیش تولید سریال بامداد خمار از سال 1398 شروع شدند و تولید آن به سال 1402 برمی‌گردد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از سریال پخش آن احتمالا در زمستان 1402 اتفاق بیافتد.

عداد قسمت های سریال بامداد خمار هنوز مشخص نیستند و نمی‌دانیم با سریالی بلند روبه‌رو هستیم یا یک مینی سریال کوتاه!

بیوگرافی بازیگران سریال بامداد خمار

در این سریال که یکی از پرهزینه ترین سریال های نمایش خانگی خواهد بود امین حیایی،سینا مهراد،میلاد کی مرام،ریما رامین فر بازی خواهند کرد و در آینده بازیگران بسیار دیگری نیز به پروژه اضافه خواهند شد.
البته نقش اصلی زن این سریال را که قرار بود پردیس احمدیه ایفا کند و اکنون انصراف داده است نیک آفرید سماواتی بازیگری که در سریال خسوف ایفای نقش کرده بود بر عهده گرفته است

میلاد کی مرام پس از سریال سووشون این دومین سریال تاریخی بیگ پروداکشنی متوالی است که در آن ایفای نقش خواهد کرد.

امین حیایی

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و یکی از چهار داور برنامه عصرجدید متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران است. او در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود و در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده ‌های خورشید شد. خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم ‌های سینمایی بازی کند و در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا چندان موفق نبود. امین حیایی در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پرده سینماهای تهران رفت و از این حیث رکورد دار بود. از جمله افتخارات امین حیایی می توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره سی و ششم فیلم فجر اشاره کرد. همسر وی نیلوفر خوش ‌خلق از بازیگران سینمای ایران است.

امین حیایی سابقه بازیگری در آثاری همچون خودزنی، رژیم طلایی، مهمان، ستاره می شود، سلام بر عشق، عروس فراری، رز زرد، شارلاتان، زن ها فرشته اند، تکیه بر باد، بوی خون، شب، بیداری رویاها، آقازاده، قلب یخی، ساخت ایران، جانان، چشم و گوش بسته، درخونگاه، شعله ور، آسمان من، دارکوب، خانوم، ثبت با سند برابر است، سه بیگانه، هلن، سن پطرزبورگ، چه کسی امیر را کشت؟، اخراجی ها و دایره زنگی را در کارنامه هنری خود دارد.

امین حیایی

 

سینا مهراد

سینا مهراد (سهیلی) متولد 12 آذرماه 1370 در تهران، هنرپیشه است. پدرش سعید سهیلی کارگردان و برادرش ساعد سهیلی نیز هنرپیشه است. او مدتی به عنوان دستیار در کنار پدرش فعالیت میکرد. کارنامه هنری ایشان بدین شرح است : فیلم های سینمایی: شادروان / سالمون / ژن خوک / زار / رفتن / کلاشینکف / پنجشنبه آخر ماه / گشت ارشاد / شب برهنه / مردی شبیه باران / تلویزیونی : پدر / سایه‌بان / پرده نشین / پنجره / نمایش خانگی : آقازاده / بوی خون.

سینا مهراد

میلاد کی مرام

میلاد کی‌مرام بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در بندرانزلی است.

او از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز نمود و در رشته الکترونیک فارغ التحصیل شد. وی در سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم کوچه‌ ملی به کارگردانی مهرشاد کارخانی به یک چهره شناخته شده تبدیل شد. وی دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر دوازدهمین جشنواره‌ فیلم مقاومت برای بازی در فیلم ملکه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره‌ فیلم فجر برای بازی در فیلم خط ویژه را در کارنامه دارد.

از نمونه آثار او می‌توان به تا ابد، آب ‌نبات چوبی، امکان مینا، غیرمجاز، ملی و راه‌ های نرفته‌ اش، هاری، ممنوعه، حریم شخصی، سورنجان، روسی، ۳۶۰ درجه، برف و سیاوش اشاره کرد.

میلاد کی مرام

ریما رامین فر

ریما رامین فر زاده هنرپیشه فیلم و تئاتر می باشد.وی کار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش «شب بخیر مادر» آغاز نمود و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما نهاد.او همسر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.رامین فر در فیلم های سینمایی ابد و یک روز، زاپاس، فصل نرگس، مرگ ماهی، سیزده ، قصه ها، یه حبه قند و رفیق بد نقش آفرینی داشته است. او بیشتر به خاطر نقش آفرینی در سریال پایتخت به محبوبیت رسید.

ریما رامین فر

 

نیک آفرید سماواتی

نیک آفرید سماواتی متولد دهه ی ۶۰ است. وی یکی از بازیگران تازه کار عرصه ی هنر است و بازیگر نقش ریحانه در سریال خسوف به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان می باشد که در این مجموعه به شهرت رسید.

نیک آفرید سماواتی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا