اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

آغاز اکران ستاره بازی محصول ایران و آمریکا در سینماهای سراسر کشور

فیلم ستاره بازی اثری اجتماعی به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی محصول سال 1398 است که قرار است از چهارشنبه اول شهریور 1402 اکران شود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم ستاره بازی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم ستاره بازی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم ستاره بازی چه کسی است؟

کارگردان فیلم ستاره بازی هاتف علیمردانی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم ستاره بازی چیست؟

در خلاصه داستان فیلم ستاره بازی آمده است:امروز بیست و نه نوامبره، از اون هالووین لعنتی داره یه ماه می گذره، من یه کار بد کردم، یه کار خیلی بد…

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم ستاره بازی چیست؟

فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی، مایکل مدسن، علی مصفا و شبنم مقدمی بازیگران اصلی فیلم ستاره بازی هستند.

مشخصات فیلم ستاره بازی

نام فیلمستاره بازی
کارگردانهاتف علیمردانی
تهیه کنندهعلی سرتیپی
نویسندگانسعید ملکان و بهرام توکلی
توزیع کنندگاننمایش گستران
ژانر اجتماعی
تاریخ‌های انتشار
1 شهریور 1402
مدت زمان
 –
پخش
فیلمیران

دانلود رایگان فیلم ستاره بازی

دانلود رایگان فیلم ستاره بازی

دانلود فیلم ستاره بازی، هنوز امکان پذیر نیست زیرا اکران عمومی نشده و دانلود قانونی فیلم ستاره بازی یا دانلود رایگان فیلم ستاره بازی بعد از پخش آن در شبکه نمایش خانگی امکان پذیر است.

لیست بازیگران فیلم ستاره بازی

  • فرهاد اصلانی
  • ملیسا ذاکری
  • مارشال منش
  • هستی جوادی
  • مایکل مدسن
  • علی مصفا
  • شبنم مقدمی
  • لیندا جویز
  • هاوارد رسنزتین
  • دان لیستر
  • هیدی کدنبرگ
  • دان فورد
  • جان ویلر
  • حسن صنعتی
  • سامان اصلانی
  • سیده فاطمه شاهورانی

عوامل فیلم ستاره بازی

  • کارگردان: هاتف علیمردانی
  • تهیه‌کننده: علی سرتیپی
  • نویسندگان: سعید ملکان و بهرام توکلی
  • موسیقی: بامداد افشار
  • فیلم‌بردار: معین مطلبی
  • تدوین‌گر: امیر ادیب‌پرور
  • طراح صحنه و لباس: مجید میر فخرایی
  • طراح گریم: رکسانا رضوی
  • صدابردار: کامبیز فراهانی
  • صداگذار: امیر حسین قاسمی
  • طراح جلوه های ویژه: محمد لطفعلی
  • مدیر روابط عمومی: بابک جوادی
  • مدیر تدارکات: حسین آذربرا
  • مدیرتولید: حسن صنعتی
  • مجری طرح: رضا شکوری

معرفی هاتف علیمردانی ؛ کارگردان فیلم ستاره بازی

هاتف علیمردانی کارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه کننده اهل ایران است. او دانش آموخته کارشناسی نقاشی است.او فعالیت سینمایی خود را در مقام كارگردانی از سال 1388 با فیلم راز دشت تاران آغاز كرد.از جمله فیلم های ساخته او میتوان به هفت ماهگی، کوچه بی نام، آبا جان و مردن به وقت شهریور نام برد.

هاتف علیمردانی ؛ کارگردان فیلم ستاره بازی

معرفی فیلم ستاره بازی

این پروژه به عنوان محصول مشترک ایران و آمریکا در ماه نوامبر و دسامبر در آمریکا و کانادا فیلمبرداری شد و چند بازیگر دیگر هالیوود نیز در این پروژه به ایفای نقش پرداختند. از نکات جالب توجه این فیلم حضور مایکل مدسن هنرپیشه معروف امریکایی ست. وی بازی در فیلم های پرفروشی چون بیل را بکش 1 و بیل را بکش 2 ،سگ های انباری،شهر گناه،هشت نفرت انگیز را در کارنامه خود دارد.

«ستاره‌بازی» که در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در برخی رشته نامزدها دریافت سیمرغ شد در جشنواره‌های مختلف جهانی نیز موفقیت‌هایی به‌دست آورده است.

این فیلم نهمین و آخرین اثر علیمردانی تا به امروز است.

یکی از تلخ‌ترین پدیده‌هایی که شاید کسی تجربه کند، غربت است؛ شکلی از گم‌شدگی و تنهایی که گاه راه بازگشتی هم برای آن پیدا نمی‌شود. بدتر اینکه غربت می‌‌تواند هر درد و رنجی را چند برابر کند. این موضوعی است که هاتف علیمردانی در آخرین ساخته‌ خود ستاره بازی به سراغ آن رفته است.
علیمردانی در دهه گذشته تبدیل شد به یکی از فیلمسازان پرکار سینمای اجتماعی ایران که البته برخلاف عموم فیلمسازانی که اصطلاحا دغدغه‌ پرداختن به معضلات اجتماعی را دارند، این کارگردان مسیر دیگری را دنبال می‌کند. مهم‌ترین امتیاز علیمردانی پیدا کردن سوژه‌ها و موقعیت‌هایی است که زیر پوست جامعه و در جریان زندگی روزمره اتفاق می‌افتند؛ برای همین می‌تواند ستارگان سینمای ایران را به آدم‌های کوچه و بازار و کسانی که شاید هرروز دور و برمان می‌بینیم، نزدیک کند و با نمایش جنبه‌های تاریک و مگوی شخصیت‌ها، بین آن‌ها و عرف و شعارهای رایج سینمای ایران فاصله بیندازد. تقریبا با مرور فیلم‌های او، شخصیتی را پیدا نمی‌کنید که گرفتار همین جنبه‌های تاریک انسانی نباشد؛ حتی در صورت پرداخت نصفه و نیمه.

در مقابل این امتیاز مهم که برشمردیم و می‌تواند آثار او را به فیلم‌هایی قابل اعتنا تبدیل کند، نکات و جنبه‌های دیگری هم هست که خیلی وقت‌ها به کارش ضربه زده. علیمردانی آن‌قدر که تمرکزش روی خلق موقعیت‌های جذاب نزدیک به زندگی است و برای هدایت بازیگرها تلاش می‌کند، در ساختار بخشیدن به فیلمنامه و پیش بردن پیرنگ کمی عقب می‌ماند؛ در اجرا هم مشکل مشابهی را در زمینه‌ی تصویرسازی و بافت بصری مشاهده می‌‌کنیم. با این وجود، علیمردانی در آثار اخیرش روند رو به رشدی را طی کرده که موجب امیدواری عموم منتقدان نسبت به ساخته جدید او شده است.

بعد از کلمبوس که درباره مهاجرت بود، فیلم ستاره بازی درباره بحران‌های پس از مهاجرت است و دختر جوان و معتادی (با نقش‌آفرینی ملیسا ذاکری) و تقابل او با آشنایان و غریبه‌ها به محور درام تبدیل می‌شود. علیمردانی فیلم را تماما در خارج از کشور جلوی دوربین برده. حضور بازیگران نام‌آشنایی مانند فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی، که قبلا با او همکاری کرده‌اند، در کنار بازیگران خارجی، که مشهورترین‌شان مایکل مدسن است، ترکیب جالب و کنجاوی‌برانگیزی را به وجود آورده. اما نکات جدید و قابل توجه درباره ستاره بازی یکی حضور معین مطلبی فیلمبردار جوان و خلاق در مقام مدیر فیلمبرداری است که کمک قابل‌توجهی به علیمردانی رسانده و کیفیت بصری چشمگیری را رقم زده و دیگری فضای تازه‌ فیلم که این فرصت را در اختیار فیلمساز قرار داده تا باز هم از دل مناسبات متفاوت مردم در این جغرافیا، موقعیت‌های ویژه‌ای را بیرون بکشد.

علیمردانی در دهه‌ گذشته موفق شده کارهای خودش را به سطح کیفی قابل‌قبول و مشخصی برساند که شاید منتقدان را غافلگیر نکند اما بعید است که موجب ناامیدی کامل هم بشود. این را هم باید در نظر داشت که معمولا مخاطب عام در مقایسه با منتقدان، واکنش مهربانانه‌تری نسبت به فیلم‌های او داشته است. ستاره بازی هم فیلمی است که بیشتر برای طیف مخاطبان سینمای بدنه ساخته شده، مخاطبانی که شاید مشتریان همیشگی جشنواره فجر را هم به طور کامل در بر نگیرد.

معرفی فیلم ستاره بازی

داستان فیلم ستاره بازی

داستان فیلم ستاره بازی درباره سختی های پعد از مهاجرت است. در این فیلم مشکلات زندگی دختری جوان و معتاد که مهاجرت کرده است به تصویر کشیده می شود و در خلاصه داستان رسمی آن آمده است: امروز بیست و نه نوامبره، از اون هالووین لعنتی داره یه ماه می گذره، من یه کار بد کردم، یه کار خیلی بد…

داستان فیلم ستاره بازی

تاریخ انتشار فیلم ستاره بازی

فیلم سینمایی «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی به عنوان محصول مشترک ایران و کانادا قرار است از اول شهریور 1402 در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

این فیلم همچنین قرار است از اواسط اکتبر توسط کمپانی آمریکایی شِک‌سینما در سراسر آمریکا و کانادا روی پرده برود.

واکنش منتقدان به فیلم ستاره بازی

بعد از اولین نمایش ستاره بازی در سینمای مطبوعات، واکنش‌ها به فیلم تقریبا همان بود که انتظار می‌رفت. فیلمی که در ابعاد سینمای ایران حداقل‌های را رعایت می‌کند، با انتظارات تماشاگر کنار می‌آید و جاه‌طلبی چندانی هم ندارد. از نظر بصری، فیلم و سروشکل بهتری پیدا کرده اما فیلمنامه و پرداخت با کارهای قبلی علیمردانی تفاوت چندانی ندارد.
در اجرا نیز علیمردانی سعی کرده از همان پیش‌فرض‌های همیشگی درباره جهان بی‌رحم غرب و خطرات مهاجرت استفاده کند و در این زمینه فیلم حرف تازه یا دستاورد ویژه‌ای ندارد و به دنبال عمق و پیچیدگی هم در مضمون و فرم نمی‌رود و هدفش تاثیرگذاری حداکثری است.
آنچه که بعد از نمایش فیلم در میان منتقدان و خبرنگاران و حتی مخاطبان فیلم بارها و بارها پرسیده شده و هنوز به جواب قانع‌کننده‌ای نرسیده، این است که علیمردانی فیلمش را هشداری جدی درباره روند رو به رشد مهاجرت به مثابه یک غده خطرناک می‌دادند و سعی داشته از آثار سوء فرهنگ منحط غرب بر خانواده‌های ایرانی بگوید، در حالی که خودش چند سال است مهاجرت کرده و همراه با خانواده‌اش در آمریکا اقامت دارد!
همین تناقض به کلیت اثر هم راه پیدا کرده و احتمالا مهم‌ترین عاملی است که میان مخاطب و اثر فاصله می‌اندازد.

واکنش منتقدان به فیلم ستاره بازی

پوستر فیلم ستاره بازی

پوستر فیلم ستاره بازی

تیزر فیلم ستاره بازی

بیوگرافی بازیگران فیلم ستاره بازی

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی بازیگرِ تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۱۸ خرداد ۱۳۴۵ در بیجار، دانش آموخته دوره های کارگردانی و بازیگری تئاتر از فرهنگسرای نیاوران است. فعالیت های هنری خود را از سال 1370 آغاز کرد. سال 1371 به اجرای نمایش های رادیویی پرداخت. فیلم سینمایی روسری ابی نخستین تجربه سینمایی او بود. فرهاد اصلانی با مژده دانش پژوه ازدواج کرده و یک فرزند به نام هانا اصلانی دارد.

فرهاد اصلانی

علی مصفا

علی مصفا، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده ایرانی است. او در سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. وی فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی، همسر لیلا حاتمی (بازیگر سینما) و برادرزاده حسینعلی خان نکیسا موسیقیدان و خواننده است. مصفا فارغ التحصیل رشته عمران از دانشکدهٔ فنّی دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۴ است. او دو فیلم بلندش را با نام های سیمای زنی در دوردست و پله اخر را با حضور لیلا حاتمی کارگردانی کرد. در سال ۱۳۹۱ عضو هیئت داوران جشنواره اوسیان سینه فن هند بود. امید 1370، همه دختران من 1373، برج مینو 1374، اصحاب كهف 1376، میكس 1378، جایی دیگر 1381، پری 1373، لیلا 1375، داستانهای جزیره 1377، پارتی 1379، چه كسی امیر را كشت 1384، دوزخ، برزخ، بهشت 1387، آسمان محبوب 1388، چیزهایی كه نمی دانی 1390، جهان با من برقص، روزهای نارنجی، سریال های کیف انگلیسی، پریدخت و مجموعه نمایش خانگی میدان سرخ از آثاری هستند که مصفا در آن ها حضور داشته است.

علی مصفا

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.تحصیل کرده ی ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل مدرسه ی فیلمنامه نویسی سوره و مدرسه ی بازیگری سینما، امین تارخ است است.مقدمی در فیلم های سینمایی بسیاری همچون شبی که ماه کامل شد، خجالت نکش، اکسیدان و ابد و یک روز حضور داشته است.

شبنم مقدمی

مایکل مدسن

بازیگر، شاعر و عکاس آمریکایی است. وی تاکنون در بیش از ۱۵۰ فیلم نقش آفرینی کرده که از جمله آنها می توان به سگ های انباری، ویلی آزاد، دنی براسکو و بیل را بکش اشاره نمود. صدای مایکل مدسن نیز تاکنون در چندین بازی ویدئویی مختلف چون اتومبیل دزدی بزرگ ۳، جرم حقیقی: خیابان های لس آنجلس، درایور ۳، رسوا، مردگان متحرک: فصل دوم و ندای وظیفه: بلک اپس ۲ مورد استفاده قرار گرفته است.

مایکل مدسن

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا