اخبار بازیگرانبازیگران ترکسریال خارجی

تابستانی داغ با سریال جدید شبکه atv؛ سریال ترکی «تو رو به غریبه ها نمیدم»

سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم یکی از سریال‌های جدید و درحال پخش کشور ترکیه است که به کارگردانی علی بالجی (Ali Balcı) ساخته شده است و اقتباسی از سریالی محصول کشور فیلیپین به نام برای همیشه (Forevermore) است. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم چه کسی است؟

سازنده سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم علی بالجی (Ali Balcı) است.

سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم کی میاد؟

سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم نخستین بار در تاریخ 18 ژوئن 2023 (28 خرداد 1402) از شبکه atv پخش شد.

موضوع سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم چیست؟

داستان سریال تو رو به غریبه ها نمیدم رابطه بین زلیش بی‌خیال و اهل کارادنیز و مهمت یامانر اکشن محور که در استانبول بزرگ شده و به عشق اعتقادی ندارد را دنبال می‌کند.

بازیگران نقش اصلی سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم چه کسانی هستند؟

امره بی و بوسه مرال از بازیگران نقش اصلی سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم هستند.

مشخصات سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

نام سریالتو رو به غریبه ها نمیدم Vermem Seni Ellere
نام لاتینI Won’t Give You To Anyone Else
کارگردانعلی بالجی (Ali Balcı)
نویسندگان
  • شهرزاد تونوس تاشچی (Şehrazat Tunus Taşçı)
  • داملا گوچر (Damla Güçer)
  • صمد اصلان (Samed Aslan)
ژانرکمدی و عاشقانه
محصول2023 میلادی (خردادماه 1402)
زمان پخشیکشنبه‌ها ساعت 20:30 به وقت ایران
شبکه پخشآ تی وی ترکیه

معرفی سریال ترکی سریال تو رو به غریبه ها نمیدم

عوامل سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

  • کارگردان: علی بالجی
  • نویسندگان: شهرزاد تونوس تاشچی (Şehrazat Tunus Taşçı)، داملا گوچر (Damla Güçer)، صمد اصلان (Samed Aslan)

عوامل سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

لیست بازیگران سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

  • امره بی (Emre Bey) در نقش مهمت
  • بوسه مرال (Buse Meral) در نقش زلیش
  • فاتح آل (Fatih Al) در نقش شاکر
  • فیلیز احمد (Filiz Ahmet) در نقش پری
  • جیهات تامر (Cihat Tamer) در نقش ادریس
  • بولنت آکیش (Bülent Alkış) در نقش عاکف
  • گونجاگول سونار (Goncagül Sunar) در نقش امینه
  • بختیا انگین (Bahtiyar Engin) در نقش تورگوت
  • بوراک جان (Burak Can) در نقش اوغور
  • ایلایدا ایلدیر (İlayda Ildır) در نقش هانده

معرفی سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

معرفی سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

شبکه atv ترکیه یکی از معروف‌ترین کانال‌های تلویزیونی این کشور است که نخستین بار در سال 1993 تاسیس شد و معمولا به واسطه ایبو شو (شو تلویزیونی معروف ابراهیم تاتلیس) شناخته می‌شود. این شبکه سریال‌هایی همچون غنچه‌های زخمی (Kırgın Çiçekler)، تو بگو دریای سیاه (Sen Anlat Karadeniz) و مجموعه تلویزیونی معروف و پرطرفدار خواهران و برادران (Kardeşlerim) در جدول پخش خود داشته است و جز شبکه‌های پربازدید این کشور محسوب می‌شود.

داستان سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

داستان درباره دختری زیبا و پرتلاش به نام زلیش است که مزرعه‌ای توت فرنگی دارد و همسو با کوه و طبیعت گذران زندگی می‌کند. او باید محصولاتش را سر فرصت برساند تا مزرعه‌اش را چنگشان درنیاورد. آنسوی ماجرا مهمت را داریم. پسری که چندان به عشق اعتقادی ندارد و صاحب یک هتل است. روزی مهمت با کامیون حامل بار توت فرنگی زلیش تصادف می‌کند و تمام محصولات دختر از دست می‌رود. حال او مجبور است تا برای جبران خسارت زلیش در صورتی که تنها یک هفته به تحویل بارها مانده، تلاش کند. این خلاصه سریال تو رو به غریبه ها نمیدم بود که تعریف کردیم.

زمان پخش و ژانر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

ژانر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم کمدی و عاشقانه است. این سریال نخستین بار در تاریخ 18 ژوئن 2023 (28 خرداد 1402) از شبکه atv پخش شد. این اثر یکشنبه‌ها ساعت 20:30 به وقت ایران بر روی آنتن می‌رود. تعداد قسمت های سریال تو رو به غریبه ها نمیدم تا کنون یک قسمت است.

پوستر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

پوستر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

امره بی از بازیگران مرد سریال در نقش مهمت

امره بی (Emre Bey) بازیگر ترکی متولد 9 مه 1997 (19 اردیبهشت 1376) است. او نخستین بار در سال 2015 با سریال زمان عشق (Aşk Zamani) فعالیت خود را شروع کرد و با نقش کیوانچ در سریال افسانه (Adi Efsane) توجه‌ها را به خود جلب کرد و با سریال سمت چپم (Sol Yanim) معروف شد. از دیگر آثار این بازیگر باید به دستم را رها نکن (Elimi birakma) و لالایی بالکان (Balkan Ninnisi) اشاره کنیم.‌ او در سریال تو رو به غریبه ها نمیدم نقش اصلی را دارد.امره بی در نقش مهمت

بوسه مرال از بازیگران زن سریال در نقش زلیش

بوسه مرال (Buse Meral) بازیگر زن اهل کشور ترکیه در 25 ژوئیه 1999 (3 مرداد 1378) به دنیا آمد. او نخستین بار در 2018 با سریال ماهی اژه (Ege’nin Hamsisi) جلوی دوربین رفت و با سریال یکدل (Tek Yürek) به معروفیت رسید. این هنرپیشه هم در مجموعه تلویزیونی دستم را رها نکن حضور داشت و از آثار معروف او باید به رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی (Uyanis: Büyük Selcuklu) و حماسه (Destan) اشاره کنیم. بوسه مرال بازیگر نقش اصلی سریال Vermem Seni Ellere است.

بوسه مرال در نقش زلیش

فاتح آل از بازیگران مرد سریال در نقش شاکر

فاتح آل (Fatih Al) بازیگر مرد اهل ترکیه، در 12 سپتامبر 1976 (21 شهریور 1355) به دنیا آمد. او بازیگری را از تئاتر شروع و کرد و سپس نخستین بار بار سریال مادر سحر آمیز من (Sihirli Annem) جلوی دوربین رفت. در سال 2011 حضور این بازیگر در سریال حریم سلطان ( Matrakçı Nasuh) او را به شهرت رساند. از دیگر آثار معروف فاتح آل باید به موهبت (Atiye)، عشق 101 (Aşk 101)، پدر قهرمان من (Kahraman Babam)، با مدیر برنامه‌ام تماس بگیر (Menajerimi Ara) و به نام عشق (Adı Sevgi) اشاره کنیم. او در سریال ترکی تو را به غریبه ها نمیدم نقشی کلیدی دارد.

فاتح آل در نقش شاکر

فیلیز احمد از بازیگران زن سریال در نقش پری

فیلیز احمد (Filiz Ahmet) هنرپیشه اهل ترکیه در 15 آوریل 1981 (26 فروردین 1360) متولد شد. او به چندین زبان زنده دنیا به جز ترکی که شامل مقدونی، آلبانیایی، سوئدی، انگلیسی، بلغاری و صربستانی می‌شود، مسلط است. این هنرپیشه ابتدا کار خود را با تئاتر شروع کرد و سپس با سریال Elveda Rumeli (2007-2009) دیده شد. سریال‌های حریم سلطان، ترانه زندگی (Hayat Şarkısı)، حکیم اوغلو (Hekimoğlu) و لالایی بالکان از آثار معروف این هنرپیشه هستند‌.

فیلیز احمد در نقش پری

تصاویر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

تصاویر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم تصاویر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم تصاویر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم تصاویر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم تصاویر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم تصاویر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم تصاویر سریال ترکی تو رو به غریبه ها نمیدم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا