به گزارش پارس ، علی رغبتی در گفت وگو با فارس، در مورد حضورش در جلسه کی روش با مهدی تاج اظهار داشت: حضور من در این جلسه اتفاقی بود. من برای کار دیگری نزد تاج رفته بودم که کی روش آمد. ظاهرا قرار بود جلسه آنها ساعت ۱۲ شروع شود. یا شاید هم تاج حواسش نبوده و کی روش راس ساعتی که باید می آمده در سازمان لیگ حاضر شد. ولی به هر حال من دخالتی در آن جلسه نداشتم.

وی در مورد اینکه در چه موردی با تاج جلسه داشته است، گفت: ما بحث استانداردهای ورزش حرفه ای را در چند فدراسیون دنبال می کنیم که یکی از آن فدراسیون ها فوتبال است. جلساتی هم با تاج در این زمینه داشته ایم. زیرا استاندارهای ورزش حرفه ای قرار است از سوی وزارت ورزش تعیین شود.

رغبتی در مورد نظرش در مورد تیم ملی و کی روش گفت: در مورد کی روش نظری نمی دهم. اما به صعود تیم ملی به جام جهانی خوش بین هستم. زیرا حضور ایران در جام جهانی برای فوتبال و کل ورزش ایران خوب است و همه باید دست به دست هم بدهیم و از تیم ملی حمایت کنیم تا به این موفقیت برسد. هر چند روی کاغذ کار سخت است اما در مقاطع حساس کارهای بزرگ انجام داده ایم و راز جذابیت ورزش هم غیرقابل پیش بینی بودن آن است.

وی در مورد گلایه های علی کفاشیان از عدم حمایت وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال گفت: حمایت های ما بیشتر در زمینه مالی باید باشد که سال گذشته به فدراسیون فوتبال به اندازه همه فدراسیون ها کمک کردیم. تامین بودجه از طرف فدراسیون ها باید صورت بگیرد و وزارت ورزش هم باید کمکی به این بودجه کند که سال گذشته نسبت به تمامی فدراسیون ها کمتر از سقف تعیین شده این کمک صورت گرفت. البته درصد بسیار کمی از کمک چنین سرنوشتی داشت. با این حال شب عید به فدراسیون ها کمک کردیم و در ابتدای سال ۹۲ هم به فدراسیون ها کمک خواهیم کرد. از فدارسیون فوتبال هم همیشه حمایت کرده ایم و بازهم حمایت می کنیم.