پارس : مهدی تاج در گفتگو بامهر، در خصوص نامه مدیران لیگ برتری برای ۱۸ تیمی شدن رقابت های سیزدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر، اظهار داشت: برنامه ما برگزاری لیگ ۱۶ تیمی است. بر همین اساس هیات رئیسه سازمان لیگ در حال برنامه ریزی است اما تصمیم نهایی در این مورد برعهده اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خواهد بود.

وی ادامه داد: تا این لحظه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال موافق برگزاری لیگ با حضور ۱۶ تیم هستند.

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص بیانیه باشگاه استقلال در خصوص حاشیه سازی ها علیه این تیم؛ خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم منظور مسئولان باشگاه استقلال ما بوده باشیم چرا که به من اطلاع داده اند این بیانیه خطاب به رسانه ها منتشر شده است. با تمامی این تفاسیر امیدوارم استقلال به دور بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و نماینده شایسته ای برای ایران باشد.

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه با توجه به تمامی فشارها محکم ایستاده و کار خود را انجام می دهیم، اظهار داشت: فشارهای وارد شده به سازمان لیگ در این مقطع زمانی طبیعی است چرا که بسیاری از باشگاه ها تحت فشار قرار گرفته اند و آنها نیز می خواهند از طریق فشار آوردن به سازمان لیگ به نتیجه برسند.

وی با بیان اینکه کار خود را با قدرت انجام می دهیم و توجه ای به اعتراض های بی مورد باشگاه ها نداریم؛ گفت: به هیچ وجه لیگ برتر فوتبال را عقب نخواهیم انداخت چراکه اعتقاد داریم قهرمان باید در داخل زمین مشخص شود.

" سازمان لیگ تا چه اندازه در خصوص دریافت برنامه بودجه سالانه باشگاه ها مصمم است و آیا بر روی موضع خود در این خصوص باقی خواهد ماند؟ " تاج در پاسخ به این پرسش، گفت: ما در سازمان لیگ باشگاه ها را مکلف به ارایه این برنامه کرده ایم. کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط پلکانی را برای ارایه برنامه بودجه سالانه در نظر گرفته و خواستار این است که باشگاه های فوتبال قدم به قدم به این سمت حرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر خیلی به مصلحت نیست موارد ذکر شده از سوی کنفدراسیون آسیا را اعلام کنم اما قطعا قدم به قدم به سوی آن پیش خواهیم رفت و سعی می کنیم این برنامه به شکل کامل اجرا شود.