پارس : امید جمالی در گفتگو با مهر، در خصوص درخواست رسمی باشگاه الریان از AFC برای تعویق بازی خود با تیم استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل زلزله ای که روز سه شنبه در ایران رخ داد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باشگاه الریان این درخواست خود در خصوص تعویق بازی با استقلال را به کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا داده است و این کمیته فقط می تواند این موضوع را به کمیته اجرایی AFC پیشنهاد دهد.

وی در همین خصوص افزود: کمیته اجرایی AFC نیز قطعا این موضوع را با فدراسیون فوتبال ایران مطرح خواهد کرد و ما نیز برگزاری دیدار تیم های فوتبال استقلال و الریان را ضمانت خواهیم کرد، بنابراین هیچگونه تغییری در زمان بازی این دو تیم ایجاد نخواهد شد.

سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اگر بخواهد کمیته اجرایی AFC به خاطر زلزله دیدار تیمهای فوتبال استقلال و الریان به تعویق بیفتد، با توجه به نزدیک بودن مرکز زلزله به کشورهای امارات، قطر و عربستان باید بازی هایی که قرار است در این کشور ها نیز برگزار شود، لغو شده یا به تعویق بیفتد.

جمالی همچنین گفت: در گذشته باشگاه سپاهان نیز به دلیل همزمان بودن بازی تیمش با تیم الاهلی با سیزدهم فروردین تقاضای تعویق بازی خود را کرده بود که این موضوع مورد موافقت کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و به کمیته اجرایی AFC ارجاع داده شد که در آنجا رد شد.

دیدار رفت تیم های فوتبال الریان قطر و استقلال ایران که در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید و دیدار برگشت این دو تیم نیز ساعت ۲۱ روزسوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.