به گزارش پارس ، به نقل از فارس، تیم والیبال کاله مازندران که به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا شرکت می کند عصر روز گذشته در دومین بازی تدارکاتی اش مقابل تیم ملی والیبال کشورمان در حالی که بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار داشت به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت تا برای حضور در مسابقات باشگاه های آسیا به آمادگی بالایی برسد.

در این بازی بهروز عطایی و بازیکنانش ست های اول، سوم و پنجم را با نتایج ۲۵-۱۶،۲۵-۱۹ و ۱۵-۱۰ به سود خود به پایان رساندند و تیم ملی هم ست های دوم و چهارم را با نتایج ۲۵-۱۳ و ۲۵-۱۹ پیروز شد.

تیم کاله همچون بازی گذشته با ترکیب پتکوویچ، قرا، موسوی، غلامی، قائمی، زرینی و علیزاده به میدان رفت. ضمن اینکه تیم ملی هم با همان ترکیب بازی اول یعنی معروف، داودی، تشکری، احمدی، کشاورزی، فائزی و ظریف بازی را آغاز کرد. مربیان هر دو تیم هم در ست های مختلف همه بازیکنان خود را در میدان به کار گرفتند.

رقابت های والیبال قهرمانی باشگاههای مردان آسیا از اول تا نهم اردیبهشت ماه با حضور ۱۴ تیم در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار و تیم کاله به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حاضر می شود.