به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد رویانیان در جلسه قرعه کشی محل فینال جام حذفی فوتبال گفت: خوشحالم که در یک جلسه چند ساعته با مسئولان سازمان لیگ و در کنار دوست عزیزم آقای رحیمی و بزرگترم علی پروین نشستیم و خوشحالم سازمان لیگ منصفانه و عادلانه به همه تیم ها نگاه می کند. شرکت در جلسه با حضور تاج و کاظمی برای من ارزشمند بود و نشان می دهد که دغدغه سازمان لیگ برگزاری صحیح لیگ برتر و جام حذفی است، صمیمانه از سازمان لیگ تشکر می کنم.

وی ادامه داد: خیلی از تیم ها که در فینال جام حذفی حضور ندارند مورد نظر سازمان لیگ قرار داشتند و سازمان لیگ به فکر آن ها هم بود. ما مشهد را پیشنهاد داده بودیم که فینال در آن برگزار شود اما موافقت نشد و در نتیجه بحث به اینجا رسید که قرعه کشی شود. ما هم پذیرفتیم چون قانون است. همان طور که آقای پروین گفتند هر تیمی که می خواهد قهرمان شود باید هر جا، هر حریفی را شکست دهد.

در نشست خبری در ابتدای مراسم قرعه کشی مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ گفت: با توجه به بحث بازی های تیم ملی و ضرورت های دیگر چاره ای نداریم که بازی های فوتبال را تا ۲۰ اردیبهشت تمام کنیم. آنچه مسلم است سازمان لیگ مصر است و به هیچ عنوان عقب نشینی نمی کند که لیگ را با دقت، سلامت و سرعت تمام کند. برای سال بعد هم اگر کی روش برنامه اش را به ما بدهد تقویم یک سال لیگ را مشخص می کنیم تا همه چیز روشن باشد.

علی پروین که در جلسه تعیین محل فینال جام حذفی شرکت داشت گفت: چند ساعتی است بحث کرده ایم و به این نتیجه رسید ایم که قرعه کشی کنیم. فرقی هم نمی کند که فینال کجا باشد چون هر تیمی که می خواهد قهرمان شود باید همه حریفانش را ببرد. امیدوارم این بازی که چند ماه است همه منتظرش هستند به خوبی برگزار شود.

در ادامه محمدرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره قرعه کشی فینال جام حذفی گفت: امروز یکی از جلسات بسیار خوبی بود که در حضور دو ساله من در فوتبال برگزار شده است. ضمن اینکه حضور علی پروین در این جلسه بسیار خوب بود و اگر در همه جلسات کسانی مثل ایشان حضور داشته باشند، خیلی بهتر است. امسال از نظر زمان فشار روی سازمان لیگ وجود داشت و همه تیم ها انتظار داشتند که بازی هایشان در بهترین زمان برگزار شود و این مسئله کار را برای سازمان لیگ سخت می کرد.

در ادامه رحیمی گفت: امیدوارم که در آینده مشکلات این فصل را نداشته باشیم. خوشبختانه جلسه بسیار خوبی داشتیم. از همه تشکر می کنم که همکاری کردند و امیدوارم که مسابقه ها به خوبی برگزار شود. پرسپولیس در همه جا طرفدار دارد و نظر ما این بود که بین اصفهان و تهران قرعه کشی انجام شود.

در ادامه تاج گفت: الزاماتی وجود دارد که سازمان لیگ آن ها را رعایت می کند. ما باید شرایطی فراهم آوریم که از آسیا عقب نمانیم هرچند میزان سرمایه گذاری در کشورهای عربی با ما قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام