به گزارش پارس ، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفات صورت گرفته توسط برخی از باشگاه های لیگ برتری، طی احکامی جداگانه آنها را جریمه نقدی کرد که به شرح زیر است:

جریمه نقدی باشگاه فولاد خوزستان
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم درحالی ۱۶/۱/۹۲ در اهواز برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم فولاد خوزستان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه فولاد خوزستان را به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی باشگاه داماش گیلان
دیدار دو تیم داماش گیلان و پرسپولیس تهران از سری رقابتهای جام حذفی ۱۷ فروردین ماه در گیلان برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم گیلانی تخلفاتی صورت گرفت. همچنین تیم داماش با تاخیر در نیمه دوم بازی، وارد زمین شد. بر همین اساس باشگاه داماش گیلان علاوه بر تذکر کتبی به ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی باشگاه پیکان
دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس در حالی ۱۱/۱/۹۲ برگزار شد که تیم پیکان با ۴ دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شد. بر همین اساس باشگاه فوق به مبلغ ۱۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی باشگاه پرسپولیس
دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و مس کرمان از سری رقابتهای لیگ برتر در حالی ۲۵/۱۲/۹۱ برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی باشگاه صنعت نفت آبادان
دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سایپا البرز در حالی بیست و هفتم اسفند ماه ۹۱ در آبادان برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه فوق را به تذکر کتبی و جریمه نقدی ۳۰ میلیون ریالی جریمه کرد.