به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان که روی خط تلفنی برنامه ۹۰ حاضر شده بود، گفت: همیشه ۲ هفته آخر لیگ همزمان برگزار شده است و در ۲۰ سال اخیر هم اینچنین بوده است. در همه جای دنیا اینگونه است. چرا امسال همزمان نیست؟ در برنامه ریزی لیگ اشکال وجود دارد.

وی ادامه داد: چرا اینهمه به خاطر تیم ملی بازی های لیگ را تعطیل کردند؟ ما قبل از بازی استقلال - فولاد در فینال جام حذفی شرکت نمی کنیم چون اگر پرسپولیس را ببریم، فولاد به طور اتوماتیک وار سهمیه چهارم آسیا را کسب می کند و دیگر انگیزه ای برای جنگیدن مقابل استقلال در لیگ ندارد و ما ضرر می کنیم. پیشنهاد می کنم دو هفته آخر همزمان باشد و فینال جام حذفی هم ۲۰ اردیبهشت برگزار شود.

فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نیز راجع به این موضوع گفت: ۲هفته آخر همزمان باشد بهتر است اما قانون نیست و وحی منزل هم نیست چون هیچ جای قانون لیگ چنین چیزی نوشته نشده است.

وی ادامه داد: این برنامه ریزی به ما هم فشار آورده است. در لیگ قهرمانان آسیا هم که از لیگ ما بالاتر است بازی ها همزمان نیست.

در ادامه تاج سرپرست سازمان لیگ فوتبال نیز روی خط تلفنی حاضر شد و گفت: اگر ۲۰ اردیبهشت لیگ تمام نشود هم تیم ملی ضربه می خورد و هم با ماه رمضان تداخل پیدا می کنیم. طبق قانون نیز جام حذفی باید زودتر از لیگ تمام شود. از کی روش خواسته ایم برنامه کامل لیگ را اعلام کند تا برنامه کامل مسابقات جام حذفی و لیگ را در سال آینده اعلام کنیم.