به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مدافع اخراجی سپاهان با کنایه درباره اخراجش از زمین بازی صحبت کرد.

فرشید طالبی پس تساوی تیمش مقابل استقلال در بازی فینال گونه لیگ در جمع خبرنگاران گفت: علت تمام گرفتاری و بدبختی ما که باعث شده هر کاری می کنیم به بن بست برسد، این است که در کار خدا دخالت می کنیم. من هیچ وقت حرفی نزده ام اما الآن می خواهم صحبت کنم.

وی افزود: همه می گویند فرشید طالبی بازیکن اخلاق است اما آیا سابقه داشته که من در دو بازی پشت سر هم اخراج شوم؟ آیا این پیشینه را داشته ام؟

نامردی است که بخواهیم زود قضاوت کنیم. نمی دانم اسم قضاوت امروز را چه می گذارند؟ چرا قبول نمی کنید که خدایی بالاسرمان است؟ خدا مسیر را نشان میدهد اما ما دخالت می کنیم. علت بدبختی های تیم ملی هم همین است. می گویند من بهترین مدافع آسیا هستم اما چون ساکتم از لیست تیم ملی خط می خورم. ما نمی خواهیم حق به حق دار برسد.

طالبی ادامه داد: خدا هم به کار آقایان می خندد. قربان خدا بروم. او حق را دوست دارد. شاید من هم خیلی گناه داشته باشم ولی باور کنید امروز هیچ تقصیری نداشتم. من چه جرمی دارم که نمی توانم توپ را از مجیدی بگیرم؟ مجیدی در کارت اولی که گرفتم مرا از پشت شارژ کرد اما داور ندید. یعنی من آنقدر تجربه ندارم که بعد از کارت اول محتاط بازی کنم؟ قلعه نویی مربی بزرگی بوده و عزیز من هم هست اما خواهش می کنم این کارها را نکنید.