به گزارش پارس به نقل از ایسنا، امید ابراهیمی بازیکن سپاهان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: طبیعی است که بعد از اخراج طالبی فشار حملات استقلال بیشتر شد اما ما هم موقعیت هایی داشتیم و می توانستیم به گل برسیم ولی متاسفانه گل مساوی را در دقایق پایانی دریافت کردیم. در مجموع به اعتقاد من بازی متعادلی بود.

وی ادامه داد: ما پس از اخراج طالبی مجبور شدیم تلاش بیشتری کنیم چون ۱۰ نفره بودیم اما همین که توانستیم با این شرایط مقابل استقلال دوام بیاوریم کار بزرگی کردیم.

وی همچنین درباره اخراج فرشید طالبی گفت: فکر می کنم اخطار دومی که به فرشید طالبی داد درست بود ولی می توانست کارت زرد اول را ندهد.

به گزارش ایسنا، علی احمدی دیگر بازیکن سپاهان نیز پس از این بازی مطرح کرد: ما تلاش خودمان را کردیم و خدا هم کمک مان کرد. به اعتقاد من گلی که دریافت کردیم روی بدشانسی مان بود. با این حال نتیجه مساوی عادلانه به نظر می رسد.

احمدی افزود: ما تلاش خودمان را کردیم و من از هم تیمی هایم تشکر می کنم. فکر می کنم می شد که ما بازی امروز را دست بدهیم با این حال برای قهرمانی باید تلاش بیشتری کنیم.

جعفرپور نیز بعد از این بازی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ما می توانستیم با برد از زمین خارج شویم اما بازی مقابل استقلال و هواداران پرشمارش و آن هم در شرایطی که از دقیقه ۲۰ به بعد ۱۰ نفره باشی واقعا دشوار است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با از دست دادن ۲ امتیاز بازی امروز همچنان به قهرمانی امیدوار است، تاکید کرد: مطمئن باشید قهرمانی از آن سپاهان است.