به گزارش پارس به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اولین نشست رسمی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعت ۱۶: ۳۰ عصر امروز به مدت دو ساعت و با حضور کلیه اعضا در ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شد. بررسی وضعیت باشگاه، تیم فوتبال و برنامه های پیش رو بویژه فینال جام حذفی از جمله موارد مورد بحث در این نشست بود.

حسین مالکی، محمد رویانیان، علی پروین و محمد حسین نژاد فلاح و همچنین بهروز منتقمی قائم مقام و محمود سالارکیا معاون حقوقی باشگاه از جمله حاضرین در این جلسه بودند.

دکتر حسین مالکی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: در مورد وضعیت قبلی تیم فوتبال و بازی های اخیر بویژه نتایج کسب شده در جام حذفی مباحثی مطرح شد که در مجموع، اوضاع کنونی تیم فوتبال با توجه به نتایج کسب شده رضایت بخش تلقی شد. در همین راستا اعضای هیأت مدیره مراتب تشکر و قدردانی خود از مدیر عامل، کادر فنی، بازیکنان و همه دست اندرکاران بویژه هواداران را اعلام داشتند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که در رشت بازی پرسپولیس و داماش را از نزدیک تماشا کرده بود و در اردوی پرسپولیس حضور یافته بود، با اشاره به این دیدار گفت: به رغم حواشی و مسائلی که قبل و بعد از این دیدار بوجود آمد شاهد بازی جوانمردانه ای از سوی اعضای دو تیم بودیم و جا دارد از آنها تشکر کنیم. بازیکنان پرسپولیس عزم کرده بودند تا با راهیابی به فینال، هواداران را خوشحال کنند و ما امیدواریم پرسپولیس با قهرمانی در جام حذفی مایه سربلندی دوستداران خود شود.

وی افزود: بدون تردید باید بگوئیم هواداران پرسپولیس با صبوری و حمایت همه جانبه خود در شرایطی که تیم فوتبال تا رده دوازدهم جدول پائین آمده بود، نقش اساسی در اوج گیری و راهیابی پرسپولیس به فینال را داشتند و ما امیدواریم تیم پرسپولیس در سایه حمایت همه جانبه بازیکنان، درایت کادر فنی و همت آنها به قهرمانی در جام حذفی دست یافته و به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باز گردد.

مالکی درباره نحوه برگزاری فینال جام حذفی تصریح کرد: مباحث زیادی طی روزهای گذشته مطرح شده و ابهامات و اما و اگرهایی بوجود آمده است و فکر می کنم جلسه روز سه شنبه در سازمان لیگ بتواند راه گشا و مفید باشد. ما امیدواریم که در سایه عدالت و تعامل دو باشگاه و سازمان لیگ تصمیمات مناسبی در این نشست اتخاذ شود و بازی فینال بدور از هر حاشیه ای برگزار گردد. به پیشنهاد هیأت مدیره آقایان رویانیان و پروین در جلسه فردا حضور خواهند یافت.

دکتر حسین مالکی افزود: پیشنهاد اولیه هیأت مدیره برگزاری دیدار فینال به شکل رفت و برگشت است اما در صورتی که به هر دلیل با این پیشنهاد موافقت نشود، شهر مقدس مشهد گزینه اول پیشنهادی باشگاه پرسپولیس برای برگزاری تک بازی فینال جام حذفی در شهر بی طرف خواهد بود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان با اشاره به زلزله بوشهر گفت: به هموطنان عزیزمان در استان بوشهر که عزیزان خود را از دست داده اند تسلیت گفته و مراتب ابراز همدردی باشگاه پرسپولیس را صمیمانه به آنها اعلام می داریم و باید بگویم باشگاه پرسپولیس در کمک رسانی به هموطنان، نهایت تلاش و توان خود را به کار خواهد بست و تاکنون نیز با حضور حمید استیلی به عنوان نماینده مدیریت باشگاه و همچنین حسین ماهینی بازیکن بوشهری پرسپولیس در مناطق زلزله زده سعی شده گام اول را در ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده بر داریم و قطعا باشگاه پرسپولیس در این باره اقداماتی اساسی را برای کمک به هموطنان برحسب وظیفه انجام خواهد داد.