پارس : مریم آذرمهر به نقل از فارس، درباره روند تمرینات تیم ملی تکواندوی بانوان برای حضور در تورنمنت اسپانیا گفت: چهارمین اردوی تیم ملی از امروز (دوشنبه) آغاز شده و ۱۲ تکواندوکار در اردو حضور دارند. قرار است از این بین ۹ یا ۱۰ تکواندوکار به اسپانیا اعزام شوند.

وی ادامه داد: قرار بود برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی همین ترکیب را اعزام کنیم تا ورزشکاران محک بخورند و ترکیب ما را برای تورنمنت اسپانیا و مسابقات جهانی مشخص کنند، اما با تعویق این بازی ها تورنمنت اسپانیا انتخابی اصلی برای مسابقات جهانی است. با توجه به شایستگی بانوان و عملکرد آنها در تورنمنت اسپانیا، بانوان اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک را مشخص می کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان با بیان اینکه با گذشت ۲ ماه از برگزاری اردوی تیم ملی روند پیشرفت بازیکنان ایده آل نیست، اظهار داشت: در این مدت شرایط بازیکنان بهتر از قبل شده است. روند کند، اما رو به رشد بوده است. با شرایط ایده آلی که انتظار دارم هنوز فاصله داریم، اما راضی هستم.

آذرمهر درباره کسب مدال در تورنمنت و شناخت از حریفان در اسپانیا، عنوان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات قبل از رقابت های جهانی است، همه کشورها سعی می کنند بهترین نفرات را اعزام کنند. من هم تا زمانی که بانوان در یک مسابقه محک جدی نخورند نمی توانم درباره مدال نظر بدهم، اما انتظار مدال دارم.

تورنمنت اسپانیا ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود.