پارس : به نقل ازفارس، خسرو ابراهیمی در اصفهان در مورد شرایط ذوب آهن در رقابت های این فصل لیگ برتر اظهار داشت: به طور قطع هیچ سرمربی دوست ندارد تیمش بازنده باشد و حرف های کاظمی در مورد کسب رتبه های خوب در جدول رده بندی لیگ به دلیل دادن روحیه به بازیکنان تیمش بود.

وی با بیان اینکه با صحبت های روحیه بخش سرمربی تیم اعضای هیئت مدیره نیز برای پیشبرد اهداف تیم روحیه می گیرند، تأکید کرد: روحیه دادن به تیم از سوی هر سرمربی هیچ ایرادی ندارد اما در کوران رقابت ها اشکالات و نواقصی نیز پیش می آید.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: در صورتی که بازی های ذوب آهن را مشاهده کرده باشید متوجه می شوید که این تیم بسیار خوب بازی می کند و دلیل عدم نتیجه گیری تیم تنها به دلیل استرس هایی است که بر تیم وارد شد.

وی در مورد ۱۸ یا ۱۶ تیمی بودن لیگ در فصل آینده ادامه داد: زمانی که باشگاه های دولتی با بحران مواجهند اعلام کردن تنها ۱۶ تیم کمکی به تیم های دولتی نمی کند و این تیم ها را به دسته پایین تر سوق می دهد بنابراین امیدوارم زمان برگزاری لیگ با ۱۶ تیم به تعویق بیفتد.

ابراهیمی اضافه کرد: دو سالی که ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کردیم فدراسیون در خصوص لغو این قانون از سوی مجلس هیچ اقدامی نکرد در حالیکه ما انتظار داشتیم فدراسیون در این مورد به تیم های دولتی کمک کند.

وی اضافه کرد: زمانی که می دانند ما نتوانستیم تیم را خوب ببندیم لیگ را ۱۶ تیمی کرده و بر تیم ما اضطراب وارد کردند.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که شایعاتی مبنی بر حضور قلعه نویی در فصل آینده برای سرمربیگری ذوب آهن مطرح شده، تاکید کرد: به هیچ عنوان چنین صحبت هایی صحت ندارد و تنها شایعه است.