به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، سعید معروف درخصوص شرایط تیم ملی والیبال در راه آماده سازی برای حضور در لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: خوشبختانه با اضافه شدن بازیکنان پلی آفی تمرینات با جدیت بیشتری پیگیری می شود. با توجه به اینکه در سال جدید مسابقات مهمی در پیش داریم تمام تمرکزمان روی بدنسازی و آمادگی بالای بدنی خواهد بود.

وی ادامه داد: در سال جدید باید در رقابت هایی همچون لیگ جهانی، جام ملت های آسیا و قهرمانی جهان حاضر شویم که فکر می کنم تمام این پیکارها برای والیبال ایران مهم است. با توجه به رشدی که والیبال ایران داشته و توقعی که مردم از ما دارند باید به راحتی در آسیا قهرمان شویم که فکر می کنم این امر دور از دسترس نباشد.

کاپیتان جدید تیم ملی والیبال با اشاره به سختی های مسابقات لیگ جهانی افزود: در این مسابقات ما باید به کشورهای مختلف سفر کنیم و برابر قدرت های والیبال دنیا قرار بگیریم؛ خوشبختانه مردم به خوبی می توانند این موضوع را درک کنند که لیگ جهانی میدان بزرگی برای ما محسوب می شود، اما ما در این راه به خوبی می توانیم از تجربه مربی بزرگی به نام ولاسکو بهره ببریم.

معروف هم که مانند سایر بازیکن های تیم ملی از بی توجهی مسئولان گلایه دارد، عنوان کرد: تاکنون بارها در این خصوص صحبت کرده ایم و هیچ تاثیری هم نداشته است. هرچند که فدراسیون پیگیر پرداخت پاداش های ما است، اما مردم هم بدانند که ما برای این پاداش ها بازی نمی کنیم، بلکه هدف مان برافراشته شدن پرچم ایران در میادین مختلف است. هرچند که مسئولان توجهی به ما نمی کنند، اما ما هم تاکنون هیچ اعتراضی نکردیم و بدون فکر کردن به این موضوعات روی موفقیت تیم ملی تمرکز کرده ایم. اگر مسئولان به وعده های شان عمل کنند ما هم با انگیزه و دلگرمی بیشتری به راه خود ادامه می دهیم.