به گزارش پارس جواد نکونام در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار روز دوشنبه تیم های استقلال و سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: یک بازی سخت در انتظار هر دو تیم است. اگر این دیدار را برنده شویم تا ۹۰ درصد قهرمانی تیم را تضمین خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه امیدوار است هواداران در این بازی سرنوشت ساز مثل همیشه از تیم خود حمایت کنند تا بتوانیم به ۳ امتیاز ارزشمند دیدار با سپاهان دست پیدا کنیم، افزود: دشواری های این بازی زمانی بیشتر می شود که هر دو تیم شناخت کامل از یکدیگر دارند و ممکن است تغییراتی را نسبت به بازی های معمول در ترکیب خود داشته باشند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص خط دفاعی نسبتا ضعیف سپاهان در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می کنم آن بازی ها دیگر به تاریخ پیوسته است. ما تحت هیچ شرایطی به این فکر نمی کنیم که سپاهان برابر الاهلی ۸ گل دریافت کرده است.

نکونام خاطرنشان کرد: بازی های گذشته دیگر تمام شده و آنها با توجه به این که دیگر امید زیادی در لیگ قهرمانان آسیا ندارند، همه توانشان را در مسابقات داخلی می گذارند. از طرفی کرانچار یک مربی با تجربه است که با برنامه وسیعی به این دیدار پای می گذارد. با این حال ما تمام تلاشمان را می کنیم تا به ۳ امتیاز برسیم.

وی با بیان اینکه برد مقابل گهر شرایط روحی خوبی را برای آبی ها به وجود آورده است، تاکید کرد: بازی با گهر وضعیت تیم را دگرگون کرده است. بعد از بازی با الهلال به یک برد احتیاج داشتیم تا بتوانیم وضعیت روحی تیم را تغییر دهیم. قبول دارم که سپاهان یک تیم بزرگ است ولی ما هم استقلال هستیم و به راحتی نمی خواهیم صدرنشینی را از دست بدهیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت جمشیدیان و احتمالا نویدکیا در این بازی به سود استقلال است، گفت: سپاهان تیمی بزرگ است و غیبت یک یا دو بازیکن نمی تواند افت آنها را به دنبال داشته باشد. البته اگر نویدکیا و جمشیدیان نباشند، کار ما سخت تر می شود چونکه بازیکنان جانشین آنها به طور حتم چند برابر تلاش خواهند کرد تا خود را نشان بدهند.