به گزارش پارس، فرهاد کاظمی اظهار کرد: بازیکنان تیمم تلاش خودشان را در بازی برابر پرسپولیس انجام دادند، اما نکته ای که در این میان اهمیت داشت، کسب سه امتیاز بود که شکل نگرفت و باید بگویم گاهی اوقات هرچه هم تدبیر داشته باشی، تقدیر بر آن غلبه می کند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی کردن برابر این تیم سخت است، تصریح کرد: توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود، اما نکته ای که اهمیت دارد این است که ذوب آهن در لیگ می ماند و با اینکه از نتایج راضی نیستم از عملکرد بازیکنان تیمم رضایت دارم.

به نقل ازفارس، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: ما برای بقا در لیگ برنامه و یک تفکر تیمی داریم و امیدوارم در دو بازی باقی مانده فعل و انفعالات به سود تیم ما رقم بخورد.

کاظمی در پاسخ به این سئوال که ابرقویی نژاد از اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن شرایط این تیم را بحرانی دانسته، افزود: من بحرانی را در تیم نمی بینم و شاید نظر وی این بوده که تیم خوب نتیجه نگرفته که من هم این حرف را قبول دارم، چراکه زمانی که بد نتیجه گرفته ایم نمی توانم بگوییم خوب بوده ایم.

وی در مورد داوری های لیگ نیز اذعان داشت: در حدود ۹ تا ۱۰ بازی است که برای تیم ما پنالتی گرفته نشده، در حالی که کارشناسان داوری حدود هفت مورد پنالتی برای ذوب آهن تشخیص داده اند که می توانست روی روند بهبود تیم ما بسیار تأثیرگذار باشد.