به گزارش پارس به نقل از فارس، مهدی رجب زاده  اظهار کرد: با توجه به اینکه به سه امتیاز بازی پرسپولیس نیاز مبرمی داشتیم به اعتقاد من بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته و موقعیت های خوبی را نیز اجرا کردیم اما بر خلاف جریان بازی تیم ما گل دریافت کرد.

وی تصریح کرد: در کمال تأسف در بازی برابر پرسپولیس نیز مانند بازی های گذشته موقعیت های بسیاری را ایجاد کردیم اما توپ هایمان به گل تبدیل نمی شد و به نظر من در بازی مقابل قرمز پوشان پایتخت باید با اختلاف سه تا چهار گل این تیم را شکست می دادیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: به اعتقاد من پرسپولیس به جز گلی که به ما زد حرف دیگری برای گفتن نداشت و در نیمه دوم هم تیم ما به طور کامل سوار بر توپ و میدان بود.

وی تاکید کرد: نه تنها در بازی برابر پرسپولیس بلکه از ابتدای نیم فصل دوم، بازی های خوبی را انجام دادیم اما در کمال تأسف توپ هایمان به گل تبدیل نمی شد.

رجب زاده با بیان اینکه خودمان هم دیگر از این وضعیت خسته شده ایم اضافه کرد: فوتبالی که ذوب آهن ارائه می کند نظم دارد اما در کمال تأسف نتیجه نمی گیریم و امیدوارم بازی های آینده را بتوانیم ببریم.

وی گفت: شایعاتی که در مورد ۱۸ تیمی ماندن لیگ برای فصل آینده شنیده می شود موجب نشده ما بازی های خود را بی انگیزه انجام دهیم و چنین چیزی در بازی های تیم ما به هیچ عنوان مشاهده نمی شود.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: دو بازی دیگر داریم که باید آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم و شاید به هیچ عنوان کارمان به پلی آف نیز نکشد.