به گزارش پارس ، به نقل از فارس و سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسگری در این باره گفت: داوران در دیدارهای روز گذشته لیگ برتر اشتباهات تاثیرگذاری نداشتند و بر اساس گزارش داوران تنها یکی دو صحنه بود که امروز صبح در دپارتمان صحنه ها را آنالیز کردیم.

وی ادامه داد: در بازی تیم های ملوان و پیکان در صحنه ای که دروازه بان ملوان روی مهاجم پیکان در بیرون از محوطه جریمه خطا کرد، پیکانی ها عقیده داشتند که باید دروازه بان تیم ملوان اخراج می شد. صحنه را آنالیز کردیم و با توجه به مسیر توپ و شدت خطایی که وجود داشت، تصمیم داور در دادن کارت زرد به دروازه بان ملوان درست بود. ضمن اینکه تصاویر تلویزیونی هم زیاد گویا نبودند و تشخیص شدت خطا به راحتی امکان پذیر نبود. در هر صورت اخراج دروازه بان سخت گیرانه به نظر می آید.

عسگری در پایان درباره صحنه ای که در محوطه جریمه پرسپولیس در بازی دیروز مقابل ذوب آهن پیش آمد گفت: در آن صحنه بنگر روی بازیکن ذوب آهن بدون خطا توپ را می زند اما وقتی بازیکن ذوب آهن روی توپ می خوابد با استوک های ضرباتی به دو ساق پای بازیکن ذوب آهن می زند که مستحق دریافت کارت زرد بود که داور ندید و به وی کارت نداد.