به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، با پایان یافتن اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در رده سنی بزرگسالان، بانوان جوان ملی پوش از فردا وارد کمپ تیم های ملی می شوند.

بعد از تعطیلات سال جدید، تیم ملی والیبال نشسته بانوان در رده سنی بزرگسالان، اولین مرحله تمرینات خود را برای مسابقات انتخابی رقابت های پاراآسیایی کره جنوبی ۲۰۱۴ برگزار کرد و با پایان یافتن این تمرینات، دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی در رده سنی جوانان آغاز می شود.

لیلی توکلی، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین با اعلام این خبر گفت: همان طور که قبلاً اشاره شده، اردوهای تیم ملی جوانان به منظور آمادگی حضور در رقابت های پارآسیایی جوانان مالزی که آبان ماه سال جاری برگزار می شود، در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره تمرینات برای اولین بار از حضور یک بدنساز متخصص در رشته والیبال بهره می بریم و با توجه به جوان بودن ورزشکاران در نظر داریم به صورت پایه ای تمرینات بدنسازی را برای آنها اعمال کنیم، ضمن اینکه با توجه به گروه سنی ورزشکاران، در کنار تمرینات، برنامه های فرهنگی و تفریحی نیز پیش بینی شده است.

توکلی در خصوص ورزشکاران دعوت شده به اردو گفت: در دومین مرحله اردو، ۱۴ نفر را دعوت کردیم که به نسبت اولین مرحله چند نفری ریزش داشتند و تا اردوی پنجم با همین تعداد به تمرینات ادامه می دهیم و در نهایت تیم با ترکیب اصلی و ۱۲ نفره به مسابقات اعزام خواهد شد.

در دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در رده سنی جوانان، بتول جعفریان، مریم اسحاقی (کرمان) ، زینب ملکی، زهرا اکبرزاده، نرجس سخایی (اصفهان) ، مهری فلاحی، سارا نمازی (گیلان) ، زهره هنرمند، ندا پنجه باشی (خراسان رضوی) ، زهرا سعادتپور (البرز) ، زهرا نجاتی عارف (همدان) ، معصومه شجراتی (خوزستان) ، سمیرا خالقی (زنجان) ، غزل الفت عباسی (آذربایجان شرقی) به اردو فراخوانده شدند و تمرینات خود را زیر نظر فریبا سلیمانی (سرمربی) و مریم ایرانمنش (مربی) انجام می دهند.

فریده نظریان نیز به عنوان سرپرست اردو تیم را همراهی خواهد کرد.

تمرینات این دوره از ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه در تهران، کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد بود.