به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حمیدرضا محمد درباره نتیجه بازی داماش و نفت تهران اظهار کرد: این چندمین باخت متوالی داماش است. متاسفانه و تنها دلیلش هم کشمکش هایی است که وجود دارد و وعده هایی که آقای امیر عابدینی می دهند و هیچکدام هم به مرحله عملی نرسیده است. با وجود این که تصور می شود پنج بازی پایانی لیگ را خوب به پایان برسانیم اما این اتفاق رخ نداده است و از ابتدای سال ۹۲ تا به امروز باخت های پی درپی داشتیم. جام حذفی را از دست داده ایم و نتایج خوبی را در لیگ نگرفته ایم. امیدوارم که این کشمکش ها خیلی زود به اتمام برسد و مسئولان شهر رشت به حمایت از تیم داماش و سرمایه گذار آن بپردازند.

وی ادامه داد: اجازه ندهند افرادی تیم داماش را نابود کنند. ما هدف خیرخواهانه داشتیم که به رشت آمدیم. تمام مسئولان و حتی مردم هم از اهداف ما مطلع هستند اما متاسفانه با حواشی که برای ما درست کرده اند و مخالفت هایی که صورت گرفته است، باعث بی انگیزگی مالک باشگاه شده است که زیاد میلی به ادامه کار نداشته باشد و این تیم در وضعیت بحران قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: کنار گذاشتن حمید درخشان که کارنامه بسیار موفقی دارد، باعث به وجود آمدن شکست های متوالی برای این تیم شد. تنها انتظار ما این است که مسئولان شهر رشت، جناب آقای استاندار و نماینده مجلس شهر رشت اعمال نظر کنند که این تیم هر چه سریع تر سر و سامان پیدا کند. داماش متعلق به شهر رشت و مردم این شهر است و نباید انگیزه را از بخش خصوصی بگیرند. در حال حاضر در ورزش ما کمبود نقدینگی وجود دارد و همه انتظار دارند که بخش خصوصی سرمایه گذاری کند و دائما می گویند که چرا بخش خصوصی نمی آید سرمایه گذاری کند. ما بخش خصوصی هستیم. چرا با ما این رفتار را می کنند؟ ما از مسئولان رشت انتظار حمایت داریم. انتظار داریم در رابطه با تهمت هایی که زده شده واکنش نشان دهند. هر روز در رابطه با بحث مالکیتی خبرهای کذبی را منتشر می کنند اما چرا کسی به نتایج ما در لیگ و جام حذفی توجهی نمی شود.

قائم مقام باشگاه صدرای داماش در پاسخ به این سوال که آیا گفته آقای امیر عابدینی در واگذاری مالکیت باشگاه به وی صحت دارد یا نه، تصریح کرد: چهارشنبه گذشته جلسه ای با حضور بنده، قویدل، عابدینی، وکیل باشگاه و ناظران قوه قضاییه برگزار شد، هیچ گونه توافقی صورت نگرفت. چگونه آقایان مدعی اند که باشگاه به آنها واگذار شده است؟ اگر آقای قویدل قرارداد را فسخ کند یا انصراف دهند، تیم داماش به شرکت داماش ایرانیان که منتصب به منصور آریاست و در اختیار قوه قضاییه قرار دارد، برمی گردد نه به آقای عابدینی. مسئولان محترم قوه قضاییه کمک کنند به بخش خصوصی، به مردم رشت تا تیم داماش هر چه سریع تر سر و سامان پیدا کند. آنها نباید نگاه جانبدارانه داشته باشند. به اذعان آقای عابدینی در حضور ناظران قوه قضاییه بالغ بر پنج میلیارد آقای قویدل برای داماش هزینه کرده است. چگونه می شود که آقای قویدل هیچ مسئولیت و سمتی نداشته باشد.

عضو هیات مدیره صدرای داماش گیلان در پاسخ به این سوال که این قرارداد بین شما و قوه قضاییه بوده و نقش آقای عابدینی چیست؟ گفت: در غالب قانون تجارت این قرارداد بین شخص حقیقی، آقای قویدل و مجموعه حقوقی به نام داماش ایرانیان تحت نظارت قوه قضاییه امضا شده است. امیر عابدینی نیز به عنوان مدیر اجرایی قرارداد از طرف فروشنده برای نظارت بر حسن انجام قرارداد است. مالکیت آقای قویدل محرز بوده و خواهد بود و تا زمانی که ایشان انصراف ندهند مالک اصلی باشگاه داماش خواهد بود اما امیدواریم که این مساله از سوی مسئولان محترم قوه قضاییه و با یک نگاه خیرخواهانه جهت سر و سامان بخشیدن به باشگاه داماش هر چه سریع تر انجام شود.