پارس : افشین ناظمی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: بازی سختی داریم. نفت یکی از تیم های خوب کشورمان است که مربی خوبی هم دارد. می خواهیم هوشمندانه بازی کنیم و با دست پر به رشت بازگردیم. ما نه محروم داریم و نه مصدوم و همه برای این بازی آماده اند.

وی در مورد اینکه منظورش از دست پُر مساوی یا پیروزی برابر نفت است، گفت: لذت فوتبال این است که قابل پیش بینی نیست. ما به دنبال ۳ امتیاز هستیم. اما از گرفتن یک امتیاز هم راضی هستیم.

به نقل از فارس، ناظمی در مورد اینکه داماش روی کاغذ شانس سقوط دارد، گفت: بله، روی کاغذ ما شانس سقوط داریم اما صد درصد مطمئن باشید که داماش در لیگ برتر می ماند.

سرمربی داماش در مورد اینکه ظاهرا مالکیت قویدل در داماش حذف شده است، گفت: من هم امروز این مسئله را شنیدم. تیم ما از دی ماه پارسال مشکلاتی با ایشان داشت. چک های بازیکنان نقد نشد و باید از عابدینی تشکر کنیم که مشکلات را کمتر کرد. امیدوارم راهکاری پیدا شود تا مشکلات به طور کامل حل شود. روزهای سخت و مشکلات ما از ۲۷ اسفند آغاز شده است و امیدوارم که این مشکلات به پایان برسد تا بازیکنان ما آرامش داشته باشند تا بتوانند به زندگی شخصی خودشان هم برسند.