به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل گهر دورود با بیان این مطلب افزود: یک دیدار بسیار سخت را مقابل گهر برگزار خواهیم کرد. بعد از آن بازی پرفشار و پرهیاهو با برد مقابل گهر می توانیم هم به صدر جدول برگردیم و هم تیم به آرامش برسد.

قلعه نویی با بیان اینکه تنها محروم این دیدار آرش است در خصوص مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: ساموئل به این بازی نخواهد رسید اما یکی دو مصدوم داریم که احتمالا به بازی خواهند رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که" غرور بازیکنانتان در دیدار مقابل الهلال آیا به این بازی هم سرایت خواهد کرد یا خیر" ؟ ، گفت: در دیدار مقابل الهلال اصلا غرور نداشتیم اما می توانم بگویم بدشانس بودیم. ما تنها روی یک اشتباه گل خوردیم و همین مسئله باعث شد با بدشانسی موقعیت هایمان از دست برود در حالی فشار زیادی به حریف وارد کردیم.

سرمربی استقلال تهران تاکید کرد: ما گهر را جدی گرفته ایم و این بازی برای ما بسیار مهم است و مطمئن باشید به سادگی از کنار این بازی نخواهیم گذاشت.

قلعه نویی با بیان اینکه می خواهم چند موضوع را با شما مطرح کنم، افزود: بازیکنی که در مقابل سپاهان اصفهان می گوید کمرم درد می کند و برای دیدار مقابل الهلال نیز با ما تمرین نکرده است آیا باید جزو ۱۸ نفر باشد؟

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای که بدنبال ضربه زدن به استقلال هستند با هماهنگی در فیسبوک علیه ما می نویسند و به صورت تلفنی با هم هماهنگ می شوند و تنها هدفشان ضربه زدن به استقلال است. من از مردم می پرسم آقای مجیدی چند دقیقه برای ما بازی کرده است؟ آیا باید زحمات بقیه بازیکنان نادیده گرفته شود؟ آیا تماشاچیان به غیر از دو سه بازی که ۸۰ - ۷۰ هزار تماشاگران به ورزشگاه آمدند در سایر بازی ها هم آمده اند؟

سرمربی استقلال یادآور شد: ما در دیدار برابر نفت تنها مقابل چهارهزار تماشاگر بازی کردیم اما دیدار پرسپولیس - پیکان حدود ۱۰ هزار تماشاگر داشت. آیا این معرفت است که وقتی تیم گل می خورد به جای حمایت از تیم علیه مان صحبت شود؟

قلعه نویی تاکید کرد: من مجیدی را مقصر این قضیه نمی دانم اما دوستانی هستند که هدفشان تنها ضربه زدن به استقلال است.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما از ابتدای فصل تا چند روز پیش پولی دریافت نکرده بودند. جباری در آن شرایط با تمام وجود بازی می کند. حاتمی پس از یک سال تازه ۵۰ میلیون تومان گرفته است. آیا باید همه ارزش ها را عده ای زیر پا بگذارند.

سرمربی استقلال تهران افزود: من روز اول در خصوص حضور مجیدی در استقلال تمام شرط هایم را گذاشتم و گفتم اگر تیم پنجم یا ششم بود مجیدی را نمی آوردم چون تیم در صدر جدول بود با حضور او در استقلال موافقت کردم.

قلعه نویی گفت: هواداران استقلال از برخی مسائل بی اطلاعند اما ما کار خودمان را انجام می دهیم و امیدوارم که هواداران واقعی استقلال با ما باشند و از خدا می خواهم دست کسانی که علیه استقلال توطئه می کنند رو شود.

وی در پاسخ به این پرسش که" آیا حضور مجیدی در دیدار مقابل الهلال به عنوان تماشاگر اشتباه بوده است یا خیر" ؟ ، گفت: او دوست داشت بیایید و من نمی توانم به او بگویم که به ورزشگاه نیاید.

سرمربی استقلال تهران به این پرسش مبنی بر اینکه" گفته می شد مجیدی از ناحیه کمرمصدوم است اما چطور می شود که تنها یک روز پس از شکست مقابل الهلال وی در تمرینات سرحال و شاداب شرکت کند" ؟ پاسخ داد.

وی گفت: ما در دیدار مقابل سپاهان وقتی از او خواستیم پنالتی بزند قبول نکرد و گفت کمرم درد می کند و حتی زمانی که می خواستیم به عربستان به مصاف الهلال برویم وی گفت آنقدر کمردرد دارم که حتی پشت ماشین هم نمی توانم بنشینم. اما اینکه چطور می شود پس از دیدار مقابل الهلال ایشان خوب تمرین می کند باید از خود وی سئوال کنید.

قلعه نویی در پاسخ به این سئوال که" فاصله بین مجیدی و مربیان استقلال چقدر است" ؟ ، گفت: شما بازیکن و مربی را در یک کفه ترازو قرار ندهید. متاسفانه تلویزیون ما آب به آسیاب دشمن ریخت و به جای اینکه برد ما را در مقابل الهلال انعکاس دهد بدنبال این بود که ما با چند نفر به عربستان رفتیم و کاملا برد ما را لوث کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که استقلال بتواند با پیروزی مقابل گهر دورود با یک روحیه خوب به مصاف سپاهان اصفهان برود.