به گزارش پارس به نقل از تابناک، دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار به پایان می رسد و تکلیف چهار تیم برتر مسابقات این فصل مشخص خواهد شد.

در یکی از بازی ها که از حساسیت بیشتری برخوردار است بارسلونا یک هفته پس از بازی پرحرف و حدیث پاریس، در نوکمپ پذیرای تیم پرستاره پاریسن ژرمن خواهد بود. مهم ترین دغدغه تیتو ویلانوا در بازی امشب مصدومیت لیونل مسی است.

اینکه نابغه آرژانتینی به بازی امشب می رسد یا نه به سوال روز هواداران دو آتشه این تیم تبدیل شده و معلوم نیست بارسلونا در حساس ترین بازی فصل مسی را در اختیار خواهد داشت یا ویلانوا باید به گزینه های دیگری مثل فابرگاس فکر کند.

آبی و اناری ها چند روز قبل مایورکا را با پنج گل شکست دادند و فابرگاس هم با زدن سه گل نشان داد که می تواند جای خالی مسی را در برابر پاریسن ژرمن پرکند. بارسلونا خاویر ماسکرانو را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما در ورزشگاه ترسناک نوکمپ از شانس بیشتری برای برنده شدن برخوردار است.

با توجه به تساوی ۲ بر ۲ بازی رفت، بارسلونا با یک تساوی بدون گل هم به جمع چهار تیم برتر اروپا می پیوندد. در دیگر بازی امشب هم یونتوس برای گرفتن انتقام باخت ۲ بر صفر در بازی رفت به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. باواریایی که چند روز قبل با برتری مقابل اینتراخت فرانکفورت در فاصله ۶ هفته مانده به پایان بوندس لیگا قهرمان شده اکنون در اوج به سر می برد و بعید به نظر می رسد در ورزشگاه دل آلپی زمینگیر شود. بایرن ۱۹ بازی از ۲۰ بازی گذشته خود در تمام رقابت ها را با پیروزی پشت سر گذاشته و فقط در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر صفر مقابل آرسنال باخته است.

یوونتوس هم در سری A وضعیت خوبی دارد و با ۹ امتیاز بالاتر از ناپولی در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این تیم در ۱۲ بازی گذشته خود هم دو شکست متحمل شده است. جالب اینکه ۵۵ درصد از هواداران بارسلونا در نظرسنجی مارکا خواستار استفاده نکردن از مسی در بازی امشب شده اند.