به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، محمد رویانیان پس از اعلام تاریخ برگزاری جام حذفی امروز به سازمان لیگ رفت و در جلسه ای یک ساعته با علی کاظمی، دبیر سازمان لیگ شرکت کرد. رویانیان که بابت زمان برگزاری فینال جام حذفی در روز ۱۴ اردیبهشت ناراحت بود، ابتدا با عصبانیت به سازمان لیگ رفت اما سپس بسیار خنده رو برگشت.

وی پس از این جلسه به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: با توجه به اینکه نمی خواهند به سپاهان فشار بیاورند تاریخ برگزاری این دیدار را در نظر گرفته اند، بالاخره سپاهان باید در آسیا حضور پیدا کند و می خواهند این تیم زیر بار فشار نرود.

رویانیان تاکید کرد: پس از صحبت هایی که انجام شد در مورد تاریخ بازی من را توجیه کردند، اما در خصوص مکان این بازی فعلا نظری نداده اند.

وی ادامه داد: هفته آینده جلسه ای سه جانبه با حضور ما، سپاهانی ها و مسئولان لیگ برگزار خواهد شد تا تمام حرف هایمان را در این جلسه بزنیم و نتیجه اش را بگیریم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما از سازمان لیگ خواسته ایم بازی با ملوان ششم، هفتم یا هشتم برگزار شود چون ما نمی توانیم سه هفته بدون بازی باشیم و بچه ها را در شرایط مسابقه نگه داریم که قرار شد درخواست کتبی خود را به سازمان لیگ بدهیم و سپس آن بررسی و اعلام نظر شود. اگر ما حرفی می زنیم فقط به دنبال گرفتن حق پرسپولیس هستیم چون باید جواب ۳۰ میلیون هوادار را بدهیم.