به گزارش پارس ، یحیی گل محمدی پس از اعلام تاریخ ۱۴ اردیبهشت برای برگزاری فینال جام حذفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: من با تاریخ این مسابقه مشکلی ندارم اما با مسائلی که قبل از این بازی در نظر گرفته شده مشکل دارم.

وی افزود: ما باید ۲۱ روز تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم و ۴ روز قبل از بازی به مصاف ملوان برویم، این اصلاً درست نیست، اگر باشگاه سپاهان این مشکل را دارد این دیگر مشکل آنهاست و به ما ربطی ندارد، من برای سپاهان در آسیا آرزوی موفقیت می کنم اما قرار نیست ما قربانی آنها شویم.

گل محمدی ادامه داد: من دوست دارم به این جواب سوالم برسم که چرا بعد از ۳ هفته تعطیلی و نداشتن مسابقه به یکباره ۴ روز قبل به مصاف ملوان برویم، به نظر من این برنامه ریزی فقط به خاطر سپاهان است و در حق پرسپولیس ظلم می کنند.

وی ادامه داد: من متأسفم برای آنهایی که این برنامه ریزی را کرده اند و از باشگاه می خواهم این موضوع را پیگیری کند و این مسئله را موشکافانه بررسی کند و حتی اعتراض رسمی خود را اعلام کند، من واقعاً به این برنامه ریزی اعتراض دارم و برایم جای سوال دارد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: نمی خواهم به کسی بی احترامی کنم اما این برنامه ریزی در جهت اهداف سپاهانی ها است، به نظرم آقای کاظمی با سپاهانی ها درحال کنار آمدن است، از طرفی دیگر بحث قرعه کشی مکان بازی را اعلام کردند که سوال من این است که چه اتفاقی افتاده که یکباره این موضوع را مطرح کردید؟ اگر قرعه کشی انجام شود و این بازی در تهران یا اصفهان برگزار گردد به نظرم برای اصفهانی ها هیچ فرقی ندارد اما برای ما این موضوع قطعاً فرق دارد که در کجا باید به میدان برویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شما به زمان بازی اعتراضی ندارید نیز گفت: من بازهم می گویم با تاریخ این بازی هیچ مشکلی ندارم اما می گویم چرا ما باید ۴ روز قبل از این مسابقه بازی کنیم؟ به نظرم چون سپاهان ۴ روز قبل بازی دارد ما هم باید ۴ روز قبل بازی کنیم؟ اگر ما به آسیا می رفتیم همین موضوع مطرح می شد؟

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشخص است که کاظمی برنامه ریزی اش به نفع سپاهانی ها سنگینی می کند، ما باید اجازه دهیم ایشان با خیال راحت هرکاری دوست دارد انجام دهد اما به هیچ عنوان شرایط ما را در نظر نگیرند، من امیدوارم به این موضوع رسیدگی شود.

وی در خصوص مشکل پیش آمده در تمرین دیروز با کریمی گفت: مشکل خاصی نبود، بحثی بود که بین مربی با بازیکن مطرح شد و من با همه بچه ها همیشه اینطور حرف می زنم، مسئله حادی نبود، وقتی دیدم علی به سمت تمرینات اختصاصی می رود از او پرسیدم که چرا این کار را می کنی؟ که او گفت پایم درد می کند، من هم نمی دانستم وضعیتش اینقدر بد است به دلیل اینکه پزشکان به من گفته بودند درد پای او افتاده، من می خواستم به کریمی فشار بیشتر بیاورم وضعیتش را از او سوال کردم تا آمادگی بدنش را متوجه شوم، کریمی هم گفت که من نمی توانم، این مشکلی نبود که اینطور مطرح شده است، من با همه بازیکنانم هر روز صحبت می کنم قرار نیست که با هیچ بازیکنی صحبت نداشته باشم.

گل محمدی در خصوص بازی با ذوب آهن هم گفت: قطعاً این بازی را ما جدی می گیریم، نمی توانیم نسبت به لیگ برتر بی تفاوت باشیم، مطمئن باشید با تمام قدرت در بازی سخت مقابل ذوب آهن ظاهر خواهیم شد. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و من امیدوارم که بتوانیم به سه امتیاز مقابل این تیم و نتیجه خوب در لیگ برتر برسیم.