به گزارش پارس ، به نقل از مهر، تکواندوکاران تیم ملی تکواندو روز سه شنبه در یک دیدار دوستانه موفق به شکست آذربایجان شدند. نقیب زاده، مصطفوی، خمسه، شیری، عمیدی تکواندوکاران پیروز این دیدار بودند و باقری، اسبقی و خدابخش هم نتیجه را به رقبای آذری خود واگذار کردند. اما از حواشی این دیدار باید به زمزمه بازگشت سرگروه به اردوی تیم ملی اشاره کرد. برخی از نزدیکان کادر فنی در تلاشند تا زمینه های بازگشت یوسف کرمی را به اردوی تیم ملی فراهم کنند.

درهمین رابطه مرتضی کریمی به مهر گفت: کرمی برای بازگشت نیاز به پادرمیانی و واسطه ندارد. او خودش اردوی تیم ملی را ترک کرده و خودش هم باید بازگردد. همانطور که پیش از این هم گفتم. تا پنجشنبه منتظر کرمی خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: کرمی تکواندوکار بزرگی است و باید شرایط اردو را درک کند. در صورت بازگشت وی نیز شرایط هیچ تغییری نمی کند و نتایج ملی پوشان در اسپانیا ملاک انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.

وی در مورد باخت برخی ملی پوشان در مصاف با رقبای آذری خود گفت: ما در اردوی تیم ملی در حال تغییر سیستم مبارزه ملی پوشان هستیم و برخی از تکواندوکاران هنوز موفق به هماهنگی با این روش مبارزه نشده اند و باخت آنها طبیعی بود و برخی هم که خوب کار کرده و رقبای خود را شکست دادند.

کرمی در مورد خدابخش هم گفت: در جلسه ای کمیته فنی به مسئله وی نیز رسیدگی شد و با توجه به جوانی وی تنها به اخذ تعهد از خدابخش بسنده کردیم و این فرصت را دادیم که یکبار دیگر در اردو حضور داشته باشد. در صورت تکرار با وی برخورد خواهد شد.

تیم ملی تکواندو اوایل اردیبهشت ماه راهی اسپانیا می شود تا در رقابتهای بین المللی این کشور شرکت کند. آرامش چیزی است که اردوی تیم ملی به آن نیاز دارد و امید می رود با حضور دوباره کرمی این تیم با قدرت برای حضور در رقابتهای جهانی آماده شود.