به گزارش پارس به نقل از فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷: ۳۰ امروز در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد. در این تمرین ابتدا بازیکنان بدن های خود را گرم کردند و سپس به سانتر از جناحین و ضربه به گل پرداختند. در این تمرین گل زنی مهاجمانی مثل کریم انصاری فرد و غلامرضا رضایی و همچنین محمد نوری باعث شد تا بارها این بازیکنان مورد تشویق قرار بگیرند.

در تمرین امروز مصدومان امروز به ۴ نفر رسیدند. قاضی، کریمی، حقیقی و معدنچی که پس از چند روز غیبت در تمرین امروز حاضر داشت اختصاصی به تمرین پرداختند. این بازیکنان زیر نظر چیذری بدنساز پرسپولیس تمرین کردند.

پسر هادی نوروزی سوژه اصلی تمرین امروز بود. پا به توپ شدن این بچه دو ساله در تمرین امروز با لباس آث میلان در نوع خود جالب بود.

پرسپولیسی ها در تمرین امروز پیگیر پاداش های خود بودند.

۴۰ هوادار تمرین امروز را از نزدیک تماشا کردند.

دو گل بزرگ امروز به ورزشگاه خیریه عمل آمده بود. پرسپولیسی ها با اعلام سرپرست پرسپولیس و مدیر رسانه ای این تیم قصد داشتند تا مهدوی کیا را امروز در تمرین غافلگیر کنند اما مهدوی کیا به دلیل مراسم امروز از حضور در تمرینات قرمزپوشان عذرخواهی کرد و نیامد.

یک شرکت محصولات خود را برای ارائه به بازیکنان به تمرین امروز آورد.

اما نکته عجیب در تمرین امروز مانند دو سه روز گذشته حضور افراد ناشناس و کت و شلواری در کنار زمین بود. این افراد که کم کم تعداد آنها به ۱۰ نفر هم می رسد معلوم نیست در تمرین پرسپولیس چه کاری انجام می دهند.

کادر پزشکی پرسپولیس گزارشی از آخرین وضعیت علی کریمی به کادر فنی داد. کادر فنی پرسپولیس امروز یکدست قرمز پوشیده بودند.

اما نکته جالب تمرین امروز انتقاد شدید علی کریمی از کادر فنی پرسپولیس و مجتبی حسینی بود. در شرایطی که علی کریمی پس از صحبت های گل محمدی به سمت بازیکنان مصدوم پرسپولیس برای تمرینات اختصاصی رفت ناگهان گل محمدی به او گفت چرا با اینها می خواهید تمرین کنید. مگر مصدوم هستید که کریمی هم در جواب او گفت به گفته حسینی کمک مربی شما که گفت به خاطر تو در چمن مصنوعی بازی گذاشته ایم، مصدوم شدم. حالا آنقدر عزیز شدم که به خاطر من بازی می گذارند. سپس کریمی شروع به دویدن کرد. پس از صحبت های کریمی گل محمدی رو به او کرد و گفت: پس می خواستی بازی نکنی. سپس این موضوع ختم به خیر شد.

کریمی امروز به دلیل درد خفیفی که از ناحیه زانو داشت به مدت ۲۰ دقیقه دور زمین دوید و سپس یخ درمانی کرد. مثل اینکه این بازیکن در بازی مقابل تیم ملی نوجوانان که در ایام عید بر روی چمن مصنوعی برگزار شده بود قصد بازی نداشت اما با اصرار کادر فنی به میدان رفته است.

بازیکنان ملی پوش پرسپولیس نیز در تمرین امروز از خبر مصدومیت اشکان دژاگه شوکه شده بودند و بسیار ناراحت بودند.

در تمرین امروز پولادی و مهدوی کیا غایب بودند.

قرمزپوشان پیگیر زمان و مکان فینال جام حذفی بودند و با توجه به اینکه هنوز این موضوع اعلام نشده، بسیار ناراحت بودند.

در ابتدای تمرین نیز کریم انصاری فرد در مسابقه ای روپایی با سعید عزیزیان در حالت نشسته مسابقه داد که بازیکنان پرسپولیس نیز این موضوع را سوژه کرده بودند.

در پایان تمرین پرسپولیسی ها در قالب دو تیم طوسی و زرد به فوتبال دست گرمی پرداختند.

با اعلام حمید عباسی مدیر رسانه ای تیم تمرینات پرسپولیس فردا و پس فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.