به گزارش پارس به نقل از فارس، میشل پرودم عصر امروز در کنفرانس خبری تیمش با تراکتورسازی تبریز در هتل پارس تبریز اظهار کرد: تمام بازی های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا سخت بوده و بازی آسانی در آن وجود ندارد.

وی افزود: با آنالیز بازی های تراکتورسازی شناخت خوبی از این تیم کسب کرده و باید بگویم تراکتورسازی نیز همانند الشباب تیمی هجومی است.

پرودوم تیمش را مستحق نتیجه بازی رفت دانست و ابراز داشت: در بازی قبلی ما به خوبی توانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و مهمان خود را شکست دهیم، اما فردا بازی سختی در تبریز پیش رو داریم و در مقابل تراکتورسازی کوچک ترین موقعیت می تواند نتیجه بازی را مشخص کند.

وی به اهمیت برد بازی رفت مقابل تراکتورسازی اشاره کرد و عنوان کرد: با پیروزی بر تراکتورسازی موفق به صعود به صدر جدول شده و اگر بازی فردا نیز به پیروزی دست یابیم، تقریبا صعود تیم ما به مرحله بعدی قطعی خواهد شد.

تراکتورسازی سلاح فوق العاده ای به نام تماشاگر دارد

سرمربی تیم الشباب عربستان گفت: تیم تراکتورسازی سلاح فوق العاده ای به نام تماشاگر دارد و با حمایت هوادارانش به نتایج خوبی نیز دست یافته است، اما من از بازیکنانم خواسته ام که بازی خود را انجام داده و تحت تاثیر تماشاگران تیم میزبان قرار نگیرند.

دروازه بان سابق تیم ملی بلژیک گفت: در درجه اول هر بازیکن و مربی که وارد یک جام می شوند، احساس قدرت کرده و از رسیدن به هدف برتر خوشحال می شوند و ما نیز در وهله اول در تلاش هستیم که به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم و برای کسب این موفقیت هر تلاشی را خواهیم کرد.

وی به آب و هوای آفتابی تبریز اشاره کرد و عنوان کرد: نمی توان نظر داد که بازیکنان تیم ما به این آب و هوا عادت کرده اند و این رسم فوتبال است که تیم های میزبان از امتیازات خود استفاده می کنند، همانطور که ما در مقابل تراکتورسازی در عربستان از میزبانی خود نهایت استفاده را کرده و تراکتورسازی نیز در بازی فردا همین هدف را دنبال می کند.

تیم تراکتورسازی تبریز و الشباب عربستان ساعت ۲۰ فردا چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم خواهند رفت. الشباب با ۷ امتیاز و تراکتورسازی با ۴ امتیاز تیم های اول و دوم گروه هستند.