به گزارش پارس ، به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در کل بازی، خیلی خوب کار کردیم و فقط آن یک اشتباه را داشتیم که منجر به دریافت گل شد و فکر کنم اگر کمی باتجربه بودیم در نیمه دوم به گل می رسیدیم، واقعأ مساوی خیلی عادلانه تر بود.

وی خاطرنشان کرد: خیلی امیدوار هستیم الشباب را در تبریز با کمک هواداران بی نظیرمان شکست دهیم و گام مهمی برای صعود به مرحله بعدی برداریم.

اکرامی تأکید کرد: در فوتبال خطوطی به نام دفاع و حمله نداریم، کل تیم باید ساختار دفاعی و ساختار حمله را تشکیل دهند، همانطور که دفاع کناری ها پاس گل می دهند باید مهاجمان و هافبک ها هم دفاع را از جلو خوب انجام دهند.

وی در رابطه با وضعیت مالی باشگاه اظهار کرد: هفته قبل ۱۰ درصد از قراردادمان را دریافت کردیم و مجموع دریافتی من مرز ۶۰ درصد را گذشته است.

بازیکن تراکتورسازی اضافه کرد: فکر نکم مسائل مالی در نتایخ اخیر تیم تأثیر داشته باشد و تنها، کمبود بازیکن و فشردگی بازی ها ما را با مشکل مواجه کرده است و به نظرم بضاعت ما از سایر مدعی ها خیلی کمتر است. برای مثال استقلال یک تیم خوب روی نیمکت و یک تیم دیگر در سکو دارد.

اکرامی در پایان سخنانش با ابراز امیدواری از کسب سه امتیاز بازی با الشباب گفت: از تمامی هواداران می خواهم ما را مثل همیشه حمایت کنند و اجازه ندهند حتی یک صندلی خالی در ورزشگاه باقی بماند و با حضور ۸۰ هزار نفری روحیه ما را بالا ببرند.