به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، امیر قلعه نویی عصر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار الهلال که در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: بازی سختی برابر الهلال پیش رو داریم. ما نیمه اول این بازی را برده ایم و باید فردا برای پیروزی در نیمه دوم تلاش کنیم. آنها خط هافبک خوبی دارند که در بازی رفت تیم ما را اذیت کردند. امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان بتوانیم در دیدار سه شنبه به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا فرهاد مجیدی برای بازی برگشت هم از فهرست ۱۸ نفره استقلال کنار گذاشته شد گفت: مجیدی در دیدار با سپاهان مصدومیت داشت و حتی حاضر به زدن ضربه پنالتی نشد. زمانی که می خواستیم به عربستان برویم گفت که اصلا نمی تواند تکان بخورد. برای بازی برگشت هم هر چند با ما تمرین کرده است اما کادر پزشکی استقلال صلاح ندانست که بازی کند. به همین خاطر از فهرست ۱۸ نفره کنار گذاشت شد.

سرمربی استقلال با اشاره به جلسه ای که امروز دوشنبه با مدیرعامل این باشگاه داشته است در مورد حل شدن بخشی از مشکلات مالی بازیکنان این تیم گفت: امروز جلسه خوبی داشتیم و قول دادند فردا بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. بازیکنان بخشی از پاداش بازی رفت را گرفته اند و امیدواریم با وعده ای که مسئولان داده اند فردا از نظر روحی به شرایط مطلوبی برسیم و بازی خوبی برابر الهلال به نمایش بگذاریم.

وی هواداران استقلال را یار اول این تیم در دیدار با الهلال خواند و گفت: از طرفداران استقلال انتظار داریم با حضور در ورزشگاه آزادی به تشویق بازیکنان و تیم بپردازند تا بتوانیم با حمایت های آنها سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. به نظر من هواداران یاردوازدهم نیستند بلکه یار اول ما هستند و انتظار داریم ورزشگاه را پرکنند تا بازیکنان با انگیزه بیشتری به مصاف الهلال بروند.

امیر قلعه نویی در پاسخ به پرسشی که احتمال مغرور شدن بازیکنان به خاطر پیروزی در بازی رفت را مطرح کرده بود گفت: امروز با بازیکنان صحبت و به آنها توصیه کردم که بازی رفت را فراموش کنند و مغرور نشوند. ما به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم و نباید در باد پیروزی بازی رفت بخوابیم. امیدوارم همه در شرایط خوبی باشند و بتوانند با تمرکز روی دیدار فردا سه امتیاز را کسب کنند.

خبرنگار واحد مرکزی خبر از سرمربی استقلال پرسید" چرا روز یکشنبه با خبرنگار ۲۰: ۳۰ مصاحبه نکرده است" گفت: شما فکر می کنید چون میکروفن دستتان است باید هرکاری دلتان می خواهد انجام دهید. اینطور نیست که هر وقت شما می خواهید ما بتوانیم صحبت کنیم. روز یکشنبه من تمام فکر و ذکرم تمرین استقلال بود اما شما فکرتان چیز دیگری است. برای تلویزیون متاسفم که مسئولانش یک هواپیما می روند سفر اما کسی به آنها کاری ندارد. شما چرا وقتی مسئولان سیاسی و تلویزیون با یک هواپیمای کامل به سفر می روند گزارش نمی زنید اما رفتن ۸۰ نفر به خانه خدا کار غلطی بود؟

وی ادامه داد: ما هزینه ۳۵۰ میلیون هواپیما را کردیم ۱۵۰ میلیون تومان. این کمک به باشگاه و فوتبال ایران نیست؟ شما دنبال چیزهای دیگری هستید و زود قضاوت کردید. اگر قرار است در مورد تعداد همراهان گزارشی نوشته شود چرا نمی روید در مورد سفر مسئولان تلویزیون گزارش بزنید که با یک هواپیمای کامل به سفر می روند؟

امیر قلعه نویی در پاسخ به پرسش خبرنگار الجزیره که نظر شما در مورد معطلی کاروان الهلال در فرودگاه چیست گفت: ما هم زمانی که به عربستان رفتیم مورد انگشت نگاری قرار گرفتیم و چند ساعت معطل شدیم که نماینده این باشگاه گفت این مسائل به ماموران امنیتی مربوط می شود و از دست ما خارج است. اینجا هم همینطور است تا جایی که به ما مربوط بوده است هتل خوب و سایر موارد را هماهنگ کرده ایم اما موارد امنیتی مربوط به نیروی انتظامی می شود و از اختیار ما خارج است.