به گزارش پارس ، به نقل از ورزش سه، در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول عصر امروز و از گروه دوم ۷ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و در مهم ترین دیدار تیم صدرنشین استقلال خوزستان به مصاف سایپای شمال رفت. استقلالی ها در این دیدار به دنبال کسب ۳ امتیاز بودند تا صعود خود را به لیگ برتر نزدیک تر کنند و با توجه به اینکه نتیجه دیدار شهرداری تبریز و برق شیراز مشخص نشده، تبریزی ها هم امیدوار به صعود به لیگ برتر بودند.

از طرفی هم در خصوص دیدار استقلال و سایپا شایعاتی به وجود آمده بود که با توجه به مشکلات مالی تیم سایپا بازیکنان این تیم قصد دارند نتیجه را به استقلالی ها واگذار کنند، اما نادر دست نشان سرمربی سایپا پیش از این دیدار خط بطلانی بر تمام این مسائلی کشیده و تمام موارد را تکذیب کرده بود.

اما این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا تمام شایعات برطرف شود. استقلال خوزستان با این تساوی ۴۶ امتیازی شد و حالا سایه سنگین شهرداری تبریز را بالای سر خود می بیند که با برد ۳ بر صفر امروز مقابل یادآوران شلمچه هم اکنون با ۴۳ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد و در صورت رای ۳ بر صفر به سود آنها در مورد بازی با برق شیراز این تیم با تفاضل گل بهتر جای استقلال را در صدر خواهد گرفت.

در این گروه وضعیت برق شیراز در هاله ای از ابهام قرار دارد. شیرازی ها در هفته بیست سوم به علت مسائل و مشکلات مالی حاضر به سفر به تبریز نشدند. پس از این امر فدراسیون به علت عدم حضور برق در دو دیدار در جریان فصل این تیم را از گردونه مسابقات حذف کرد اما پس از اینکه مسئولان شیرازی مستندات خود را برای فدراسیون ارسال کردند نظر آنها نسبت به این موضوع بازگشت و رای ۳ بر صفر دیدار مقابل شهرداری بازگردانده شد. این موضوع باعث شد تا سایپای شمال در هفته بیست و چهارم حاضر با رویارویی با این تیم نشود.

اما امروز فولاد یزد به مصاف این تیم رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد یزد خاتمه یافت.

در دیگر دیدار مهم نیز دو تیم پاس و راهیان کرمانشاه که از شانس های صعود به پلی آف محسوب می شدند به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود پاس خاتمه یافت تا راهیان کرمانشاه هم عملا شانس صعود به پلی آف را از دست بدهد.

در دیگر دیدار مهم نیز شهرداری یاسوج میهمان مس رفسنجان بود که این دیدار هم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد تا شانس ها این تیم برای رسیدن به پلی آف کمتر شود.

در دیگر دیدارها نیز نتایج زیر به دست امد:

حفاری اهواز یک ایران جوان بوشهر یک

نیروی زمینی ۲ شهرداری بندرعباس یک