به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، آیت اللهی در مورد اینکه تیم ملی می تواند به جام جهانی صعود کند یا خیر، اظهار داشت: اگر بخواهیم مستقیم به جام جهانی برویم باید قطر و لبنان را شکست دهیم و از کره هم یک مساوی بگیریم تا در جام جهانی برزیل حاضر باشیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد انتقادهایی که از فدراسیون و سازمان لیگ به خاطر برنامه ریزی فشرده انجام شد، گفت: در مورد برنامه ریزی لیگ بهتر است سازمان لیگ صحبت کند اما امسال تقویم بسیار سختی در فوتبال داشتیم و چندین مسابقه باید برگزار می شد پس هیچ راهی نبود. باید بازیکنان را در تاریخ ۲۰ اردیبهشت به تیم ملی بدهیم و این فشردگی مسابقات از سر ناچاری بود.

وی در مورد نتایج بد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و ارتباط آن با فشردگی بازی ها، گفت: فشاری که روی بازیکنان است باعث خستگی ساق های آنها می شود. بنابراین یک روز هم ممکن است روز فوتبال ما نباشد که ۱۳ فروردین روز فوتبال ما نبود.

آیت اللهی در مورد اینکه حکم ماموریتش برای ادامه حضور در فدراسیون فوتبال از طرف وزارت ورزش تمدید شد یا خیر، گفت: من کارمند اداره کل تربیت بدنی فارس هستم و اکنون در محل کارم حضور دارم، اگر نیاز و ضرورتی باشد در فدراسیون فوتبال هم حضور پیدا می کنم.