به گزارش پارس ، به نقل از مهر، یحیی گل محمدی که شامگاه امروز شنبه و پس از پیروزی ۶ بر ۵ تیمش برابر داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید عضدی رشت گفتگو می کرد با تسلیت به مهدی مهدوی کیا به خاطر از دست دادن مادرش ضمن بیان این مطلب افزود: ما در رقابت های لیگ برتر امیدی به قهرمانی نداریم. به همین خاطر تمام تمرکزمان را روی قهرمانی در جام حذفی گذاشته ایم و بسیار خوشحالم که به فینال رسیدیم.

وی با بیان اینکه دو تیم پرسپولیس و داماش بازی پایاپایی را در این دیدار به نمایش گذاشتند به انتقاد از کیفیت زمین ورزشگاه شهید عضدی رشت پرداخت و گفت: این زمین استاندارد نیست و بازیکنان نمی توانند برنامه های تاکتیکی را به اجرا درآورند. با این حال هر دو تیم تلاششان را برای پیروزی انجام دادند. باید به بازیکنان و کادر فنی داماش هم تبریک بگویم که فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید دوباره بر اینکه بازی کردن در زمین چمن مصئوعی ورزشگاه شهید عضدی برای هر تیمی سخت و دشوار است خاطرنشان کرد: بازیکنان داماش سالهاست کنار یکدیگر در این زمین بازی می کنند و آشنایی خوبی نسبت به شرایط بازی در این نوع زمین ها داشتند. با این حال بازیکنان ما توانستند مردانه بجنگند و با ارائه فوتبالی درگیرانه در نهایت به پیروزی برسند.

وی با بیان اینکه تعویض های خوبی انجام داده است گفت: بعد از این که گل را دریافت کردیم همه عناصر هجومی را به میدان فرستادیم که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند. ما اگر هم تا فینال جام حذفی پیش رفته ایم یکی از عوامل اصلی این موفقیت را محمد نوری می دانم که با گل های تاثیرگذارش ما را به اینجا رسانده است. از همه بازیکنانم تشکر می کنم. بازیکنانی هم که به عنوان تعویضی به میدان رفتند نمایش خوبی داشتند که از آنها هم تشکر می کنم.

یحیی گل محمدی با بیان اینکه تیمش شادابی لازم برای ارائه فوتبال زیبا را دارد اما کیفیت زمین اجازه نداد به این مهم دست پیدا کنند افزود: شرایط زمین به گونه ای بود که نمی شد عملکردی بهتر از این داشت. بازیکنان ما به دنبال اتفاقات بودند و دیدید که به خاطر وضعیت زمین بازیکنان هر دو تیم در دقایق پایانی بازی انگیزه ای برای فوتبال نداشتند و حتی پای چند بازیکن داماش گرفت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که عنوان کرد شما قول داده بودید بعد از جام حذفی و لیگ از پرسپولیس خداحافظی کنید گفت: من چنین قولی نداده بودم. آن ماجرای استعفا هم که منتفی شد چرا که مهدی مهدوی کیا با من تماس گرفت و به همین خاطر استعفا هم منتفی شد. با این حال هنوز برنامه ای به باشگاه نداده ام و تمام تلاشمان این است که قهرمان جام حذفی شویم. ما انگیزه زیادی برای رسیدن به قهرمانی داریم و امیدوارم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی سرخپوشان تمرکز بازیکنان را عامل اصلی رسیدن به پیروزی در ضربات پنالتی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تمریناتی خوبی در این بخش داشتیم و بازیکنان هم با آرامش و تمرکز بالایی ضربات پنالتی شان را به گل تبدیل کردند که باید از همه آنها تشکر کنم. حالا این فرصت را داریم که با استراحت بیشتر که برگ برنده ما محسوب می شود به مصاف سپاهان برویم.

گل محمدی با بیان اینکه سپاهان همیشه یکی از تیم های بزرگ و مدعی فوتبال ایران بوده خاطرنشان کرد: سپاهان از آنجا که درگیری لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر است شادابی همیشگی را ندارد اما ما می توانیم با توجه به فرصتی که داریم تمرینات منظمی را انجام دهیم و به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. ما چهار بازی سخت را پشت سرگذاشتیم تا به فینال رسیدیم و امیدوارم بتوانیم در فینال هم به پیروزی برسیم و قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تاکید کرد که تیمش در سه بازی باقیمانده لیگ برتر با تمام توان به میدان خواهد رفت و خاطرنشان کرد: زمانی که من تیم را تحویل گرفتم در رده دوازدهم بودیم و الان ششم هستیم. این شانس را هم داریم که با پیروزی در دیدارهای باقی مانده عنوان پنجمی را هم کسب کنیم. بنابراین در دیدارهای باقی مانده با تمام توان به میدان خواهیم رفت.