به گزارش پارس به نقل از (ایسنا) ، لیونل مسی در دیدار برابر پاری سن ژرمن از ناحیه عضله پای راست دچار آسیب دیدگی شد و از ابتدای نیمه دوم جای خود را به فابرگاس داد.

پس از آسیب دیدگی ستاره آرژانتینی آبی اناری ها روزنامه « الموندو دیپورتیو» و رادیوی ایالت کاتالونیا از دوری سه هفته ای مسی از میادین خبر داده اند و اعلام کرده اند که ستاره" آلبی سلسته" نمی تواند در دیدار برابر پاری سن ژرمن به میدان رود اما باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مسی احتمال دارد که در دیدار برابر پاری سن ژرمن تیمش را همراهی کند.

باشگاه بارسلونا روز گذشته (چهارشنبه) پس از معاینات پزشکی بر روی پای مسی اعلام کرد: مسی به طور قطع در بازی شنبه هفته آینده برابر مایورکا در رقابت های لیگا حضور نخواهد یافت، اما احتمال دارد که به بازی مقابل پاری سن ژرمن برسد. همه چیز بستگی به سرعت بهبود پای مسی دارد.

مسی پس از آسیب دیدگی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: به زودی به میادین بر می گردم. خوشبختانه آسیب دیدگی ام جدی نیست. از دوری شش هفته ای ماسکرانو ناراحتم. امیدوارم که او هر چه زودتر مراحل درمان را پشت سر گذارد و به میادین باز گردد.