به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مالک باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه در آستانه دیدار امشب (سه شنبه) این تیم در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا اسپانیا اظهار داشت: باید واقع بین بود و قبول کرد که در مقابل بهترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد.

ناصر الخلیفی، مالک ثروتمند پاری سن ژرمن در گفت و گو با روزنامه ورزشی « اکیپ» فرانسه عنوان کرد که می توان بهترین تیم دنیا را نیز شکست داد. وی گفت: ما باید تمام تلاش خود را برای شکست دادن بارسلونا به کار گیریم. حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فوق العاده است ولی نباید به صعود تا این مرحله بسنده کنیم. ما واقع بین هستیم و باید بگویم که در مقابل بهترین تیم دنیا صف آرایی خواهیم کرد. این بازی فراتر از یک بازی فوتبال است، این دیدار چالشی بزرگ و رویدادی جهانی خواهد بود.

مالک ۳۹ ساله و قطری پاری سن ژرمن رسیدن این تیم به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فاصله حضور ۱۸ ماهه اش در این تیم پاریسی را موفقیتی بزرگ دانست ولی تاکید کرد که هدف اصلی این تیم قهرمانی در رقابت های لوشامپیونه فرانسه است. الخلیفی با اشاره به این موضوع که به کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم اعتقاد کامل دارد شایعات حضور ژوزه مورینیو و آرسن ونگر در جمع پاریسی ها را رد کرد و گفت: آنچلوتی می تواند فصل بعد نیز هدایت تیم پاری سن ژرمن را به عهده داشته باشد.

وی از علاقه خود برای تمدید قرارداد دیوید بکام، هافبک انگلیسی پاری سن ژرمن که قراردادش با این تیم در پایان فصل جاری به اتمام می رسد سخن گفت و در خصوص شایعه حضور کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال در پاری سن ژرمن خاطرنشان کرد: این شایعات بی اساس است. رونالدو بازیکن رئال است و فکر می کنم از حضور در این تیم خوشحال است.